Ciszewski Public Relations partnerem 10-lecia Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Agencja Ciszewski Public Relations została wybrana  do całorocznej obsługi wydarzeń związanych z obchodzonym w tym roku jubileuszem powstania FOB-u, największej pozarządowej organizacji w Polsce, zajmującej się promocją idei społecznej odpowiedzialności biznesu.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W 2010 roku Forum Odpowiedzialnego Biznesu obchodzi 10. rocznicę powstania. W związku z tym organizacja zaplanowała na ten wyjątkowy dla niej czas kilka zmian i wiele ciekawych wydarzeń. Od marca FOB posługuje się nowym logotypem, zaś na jesień przewiduje nową odsłonę portalu www.odpowiedzialnybiznes.pl. Do końca roku odbędą się również liczne debaty, warsztaty na temat CSR-u i spotkania w ramach Programu Partnerstwa. Zaplanowano także wydanie specjalnych publikacji. Główne wydarzenia i kulminacja obchodów 10-lecia przypadnie na ostatni kwartał 2010 roku, kiedy to w październiku odbędą się Targi dobrych praktyk CSR wraz z towarzyszącymi im seminariami i wykładami, zaś w grudniu będzie miała miejsce uroczysta Gala 10-lecia.

Cieszymy się bardzo, że w tym tak ważnym dla nas roku, będziemy współpracować z jedną z najczęściej nagradzanych ostatnio agencji PR – mówi Mirella Panek-Owsiańska Prezes Zarządu, Dyrektorka Generalna FOB - Przy wyborze agencji szczególnie ważne było dla nas to, czy firma, z którą mamy współpracować jest odpowiedzialna społecznie, czy przestrzega standardów CSR-u i zasad etycznego komunikowania - dodaje.

Forum Odpowiedzialnego Biznesu jest najstarszą i największą pozarządową organizacją w Polsce, która zajmuje się promocją społecznej odpowiedzialności biznesu (ang. CSR - corporate social responsibility). Stowarzyszenie powstało w 2000 roku i ma status organizacji pożytku publicznego. FOB prowadzi działania umożliwiające dialog i wymianę doświadczeń w zakresie odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju pomiędzy firmami, przedstawicielami władz publicznych, organizacjami pozarządowymi oraz środowiskami akademickimi. Misją FOB-u jest upowszechnianie idei odpowiedzialnego biznesu jako standardu obowiązującego w Polsce w celu zwiększenia konkurencyjności przedsiębiorstw, zadowolenia społecznego i poprawy stanu środowiska. Podstawowym partnerem FOB-u jest biznes. Firmy, które chcą rozwijać ideę CSR-u i dzielić się w tym zakresie swoją wiedzą i doświadczeniami, działają w ramach Programu Partnerstwa (ok. 40 dużych korporacji).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów