W zeszłym miesiącu liderem rynku telewizyjnego w grupie ogólnej pozostał Polsat, który zanotował 7,58 proc. udziału w rynku – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez Wirtualnemedia.pl (obejmują widownię poza domem). W porównaniu do października 2024 roku stacja poprawiła wynik o 4,69 proc.
Na drugiej pozycji znalazł się TVN z udziałem 6,56 proc., również ze wzrostem rok do roku (z 6,33 proc. w październiku 2024 r.).

Trzecie miejsce zajęła TVP1 – jej udział w rynku wyniósł 6,41 proc. notując spadek aż 10,34 proc. To jedynka stacja z tzw. "wielkiej czwórki", która zanotowała spadek wyniku w zeszłym miesiącu.
Dalej znalazła się TVP2, która zanotowała 6,03 proc. udziału, rosnąc z 5,95 proc.
Na piątej pozycji uplasowała się Republika z 5,58 proc. udziału, notując wzrost udziału względem poprzedniego roku o 21,57 proc. Kolejne lokaty zajęły: TVN24 (4,58 proc.) i TV Puls (3,55 proc.) i TVN7 (3,44 proc.)

W grupie komercyjnej 16–59, najważniejszej dla reklamodawców, pierwsze miejsce zajął TVN, który osiągnął 7,74 proc. udziału w rynku. Polsat uplasował się tuż za nim z wynikiem 7,63 proc. SHR.
Dalej były TVP2 i TVP2 z takim samym wynikiem - 4,49 proc. Republika znalazła się miejscu 8., a TVN24 oczko niżej.










