Coca-Cola i Pop - Art

Gdy Andy Warhol namalował butelkę Coli, okrzyknięto ją jako jedną z ikon Pop-kultury. Teraz Coca - Cola planuje eksperymentalną akcję marketingową, w której wykorzystywana będzie symbolika Pop - Artu.

mm
mm
Udostępnij artykuł:

Kampania nosi roboczy symbol M5 i jest na razie owiana aurą tajemnicy.

Wiadomo, iż butelki bedą 'designerskie', utrzymane w stylistyce Pop - Artu. Na początku nowe butelki mają być rozprowadzane w najmodniejszych amerykańskich klubach. Kampania przewiduje również specjalne klipy wideo, przeznaczone na potrzeby kampanii, a nawet specjalne nagrania muzyczne. Nie wiadomo jednak, jak klipy i utowry muzyczne będą dystrybuowane.

Kampania ma być utrzymana w lekkiej, bardzo optymistycznej tonacji.

Celem akcji marketingowej ma być dotarcie do pokolenia dwudziesto- i trzydziestolatków, którzy uznają Colę, inaczej niż poprzednie pokolenia, za zwykły, nudny napój. Niesztampowa kampania ma przywrócić Coca - Coli utracony  status modnego i oryginalnego produktu.

mm
Autor artykułu:
mm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa