Coca-Cola, Samsung i Discovery z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)

W lutym br. najchętniej oglądaną reklamą przez polskich użytkowników serwisu YouTube był spot Coca-Coli "Historia pewnej miłości… | Maffashion i Czarek z Abstrachuje.TV #TasteTheFeeling". Kolejne miejsca zajęły klipy marketingowe Samsunga, Discovery Channel Polska, Huawei i pracuj.pl.

km
km
Udostępnij artykuł:
Coca-Cola, Samsung i Discovery z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)

Lutowy ranking najchętniej oglądanych klipów marketingowych na polskim YouTube - YouTube Ads Leaderboard - otwiera reklama Coca-Coli "Historia pewnej miłości… | Maffashion i Czarek z Abstrachuje.TV #TasteTheFeeling" z Maffashion i Czarkiem Jóźwikiem w rolach głównych, pokazująca historię miłości blogerki i YouTubera.

Drugie miejsce zajął film marki Samsung "STUDIO KONESERA odc. 1: Grzegorz Krychowiak", w którym Grzegorz Krychowiak w języku francuskim komentuje możliwości telewizora Samsunga. Podium zamykają bohaterowie programu "Złomowisko" z Discovery Channel Polska w filmie "Walentynki w Złomowisku PL".

Czwarte miejsce zdobył Huawei z wideo "Huawei #Handible Fingerprint scanner - Animals", który tym razem do współpracy zaprosił nietypowych testerów skanera odcisków palców w postaci zwierząt. Zestawienie zamyka pracuj.pl i reklama "Sprawdź, czy nie szukasz - guru", promująca nową aplikację mobilną portalu.

Historia pewnej miłości… | Maffashion i Czarek z Abstrachuje.TV #TasteTheFeeling (ponad milion odsłon)

STUDIO KONESERA odc. 1: Grzegorz Krychowiak

Walentynki w Złomowisku PL

Huawei #Handible Fingerprint scanner - Animals

Sprawdź, czy nie szukasz - guru

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników - liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"