Coca-Cola z własnym internetowym serialem „Seen” dla nastolatków

Coca-Cola realizuje autorski serial dla nastolatków nagrywany smartfonami. „Seen” można oglądać na YouTube, Facebooku oraz aplikacji Woah. Projekt powstaje we współpracy z domem mediowym MediaCom oraz platformą DDOB.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Coca-Cola z własnym internetowym serialem „Seen” dla nastolatków

„Seen” to historia czterech przyjaciół: Alexa, Elly, Jake’a i Niny, widziana z perspektywy smartfonów. Bohaterowie opowiadają o zdarzeniach przez komunikatory, aplikacje i serwisy społecznościowe, które dla nich są naturalnym środowiskiem porozumiewania. Każdy z zaplanowanych ośmiu odcinków trwa ok. 6 minut. Taka skompresowana forma ma zaangażować najmłodszych użytkowników.

Serię można oglądać na profilach Coca-Cola Polska na Facebooku, YouTube oraz na platformie Woah. Projekt wspiera kampania w telewizji, digitalu oraz aplikacji Woah.

Serial promują także influencerzy i mikroinfluencerzy: Abstrachuje.TV, Lila Janowska, True Beauty  Is Internal, Friz i Eniia.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada MediaCom, za współpracę z mikroinfluencerami i promocję serialu - platforma zrzeszająca influencerów DDOB.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach