Codemedia inwestuje w firmę e-commerce’ową Quartic

Dom mediowy Codemedia (Grupa ADV) przejmie 50 proc. udziałów w Quartic, spółce specjalizującej się w technologiach e-commerce. Chce w ten sposób rozwinąć narzędzia z zakresu precyzyjnego targetowania kampanii internetowych i dynamicznych rekomendacji produktowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Codemedia przejął już 30 proc. udziałów w kapitale zakładowym Quartic, płacąc za nie 210 tys. zł. Natomiast zakup kolejnych 20 proc. zostanie sfinalizowany do końca br. Oprócz Codemedia aktywnymi udziałowcami Quartic pozostają Data Force Group i Divante.

- Kompetencje Quartic i wypracowane przez nią autorskie technologie, unikatowe na polskim rynku, doskonale wpisują się w naszą wizję dotyczącą zarówno rozwoju naszej firmy, jak i kierunków w jakich według nas zmierza rynek reklamowy - uzasadnia Piotr Bieńko, prezes Codemedia. - Dzięki zaangażowaniu kapitałowemu i rozpoczęciu bliskiej współpracy spodziewamy się uzyskać szereg synergii. Widzimy je m.in. w możliwości rozwoju własnych rozwiązań marketingowych dedykowanych nie tylko branży e-commerce, ale także w udostępnieniu naszym klientom kolejnych efektywnych narzędzi pozwalających na precyzyjne targetowanie działań w internecie, co jest dziś z ich punktu widzenia jednym z kluczowych kryteriów efektywnego marketingu - dodaje Bieńko.

Quartic, założony przez Pawła i Przemysława Wyborskich oraz Paulinę Zamojską, oferuje własny inteligentny system personalizowanych rekomendacji dla e-biznesu. System ten automatycznie gromadzi i analizuje informacje o zachowaniach klientów danego serwisu internetowego, na tej podstawie precyzyjnie poznając ich potrzeby i preferencje zakupowe po to, żeby z katalogu produktów lub treści przedstawić najlepiej dopasowaną dla określonego użytkownika. Z technologii firmy korzystają m.in. Empik.pl, Merlin.pl, Playmobile.pl, Rainbow Tours, Szkla.com i Praktiker.pl.

Dzięki środkom od Codemedia i współpracy z tą firmą Quartic chce rozwijać swoją technologię wspierającą sprzedaż w e-commerce oraz wejść w segment szeroko rozumianej reklamy efektywnościowej.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online