Codziennie pod opieką witamin

Pierwsza prasowa kampania preparatów Multivitamol

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W październiku firma Natur Produkt Zdrovit rozpoczęła prasową kampanię reklamową serii preparatów witaminowo-mineralnych dla dzieci MULTIVITAMOL. Prowadzona jest pod hasłem "Codziennie pod opieką witamin". Jej celem jest przedstawienie nowego wizerunku syropu Multivitamol, poinformowanie o nowym preparacie w serii - saszetkach Multivitamol 4+ i promocji konsumenckiej.

Kampania prasowa syropów Multivitamol, skierowana do rodziców dzieci powyżej 1 roku życia, jest prowadzona w miesięcznikach Mamo to ja, Mam dziecko, Dziecko. Zaś saszetki Multivitamol 4+ są wspierane reklamami prasowymi i artykułami sponsorowanymi w tygodniku Tina i miesięcznikach Uśmiech Rodziców i Rytmy Zdrowia. Oba produkty zostały zgłoszone do konkursu Super Produkt 2004 pisma Mam dziecko.

Dzieci i ich rodzice będą mogli wziąć również udział w trwającej od października do grudnia zabawie Zdobywaj nagrody. Wystarczy przesłać kupon z 2 kodami kreskowymi z opakowań Multivitamol 4+. Co miesiąc pierwsze 200 osób otrzyma atrakcyjne nagrody -  odtwarzacze CD z minikaraoke i plecaki. Zaś wszyscy uczestnicy konkursu zeszyty do kolorowania. Akcja została ogłoszona w miesięcznikach cieszących się dużą popularnością wśród dzieci w wieku przedszkolnym - Kubuś Puchatek, Księżniczka, Komputerowa Gratka. Do pism zostały dołączone ulotki informujące o produkcie i konkursie wraz z próbkami preparatu. Ponadto przedszkolaki otrzymają je wraz miesięcznikiem Uśmiech Rodziców. Dodatkowo reklama konkursowa z kuponem zostanie zamieszczona w Tinie i Rytmach Zdrowia.

Hasło kampanii "Codziennie pod opieką witamin" podkreśla znaczenie witamin i minerałów w codziennej diecie dzieci. Choć potrzebne w niewielkich dawkach, są niezbędne dla prawidłowego rozwoju, wzrostu i dobrego samopoczucie. Hasło zostało zilustrowane w reklamach prasowych wspólną radosną zabawą dzieci z sympatycznym opiekunem - postacią z opakowań  preparatów. Ponadto w artykułach i materiałach promocyjnych rodzice będą mogli zapoznać się z opinią eksperta dr Piotra Albrechta z Kliniki Gastroenterologii i Żywienia Dzieci.

Kreację kampanii przygotował dział marketingu firmy Natur Produkt Zdrovit we współpracy z agencją reklamową CB4 Promocja.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online