Specyfika branży fashion polega na zapewnieniu klientom dostępu do towaru w pełnej rozmiarówce i gamie kolorystycznej. Kluczowa jest kwestia zarządzania przepływem towaru oraz informacji na linii magazyn – salon sprzedaży. W związku z rozwojem firma Lancerto poszukiwała systemu, który kompleksowo wesprze zarządzanie przedsiębiorstwem, w tym właściwie obsłuży procesy sprzedaży i reklamacji oraz pracę magazynu. Istotny był także fakt dostępności do danych w czasie rzeczywistym – bez opóźnień wynikających z ich migracji.
– Ten rok jest przełomowy dla naszej firmy. Rozwijamy sieć sprzedaży, zwiększamy asortyment i wprowadzamy nowy concept sklepu. Zależy nam na tym, by zapewnić rozwijającej się firmie właściwe wsparcie systemowe i dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą Comarch
– mówi Tomasz Ciąpała, wiceprezes zarządu Lancerto. O wyborze rozwiązania oferowanego przez Comarch przesądziły jego dostosowanie do branży fashion, bezpieczeństwo, kompleksowość oraz przyjazny użytkownikowi interfejs.

Wdrożenie modułów Sprzedaż i Zamówienia:
- usprawni proces obsługi klienta,
- przyspieszy przepływ danych sprzedażowych i magazynowych pomiędzy wszystkimi działami firmy,
- zapewni kontrolę nad stanem magazynu i poszczególnych salonów,
- usprawni procesy logistyczne dzięki automatycznemu generowaniu zamówień,
- usprawni proces reklamacji.
– Branża fashion jest bardzo dynamiczna i wymagająca, ponieważ musi nadążyć za klientem i jego oczekiwaniami. Strategia naszej firmy zakłada budowanie trwałych relacji z klientem, opartych na wysokiej jakości produktach i doskonałej obsłudze. Nowy system informatyczny pozwoli nam na usprawnienie kluczowych procesów operacyjnych, co finalnie przełoży się na satysfakcję klienta
– dodaje Tomasz Ciąpała.











