Comarch przez kolejny sezon we francukiej League 1

Comarch przedłuża umowę o współpracy z francuskim klubem piłkarskim AS Nancy-Lorraine.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

AS Nancy-Lorraine rozpoczęła udanie kolejny sezon we francuskiej League 1 nie tylko na boisku (drużyna pokonała klub Stade Brestois 29), ale również na gruncie biznesowym.

Comarch przedłużył umowę sponsoringową z francuską drużyną na kolejny sezon. Na koszulkach AS Nancy-Lorraine (podobnie jak w poprzednim sezonie) w czasie wszystkich

spotkaniach zarówno w ramach rozgrywek francuskiej League 1, jak również podczas spotkań o Puchar Francji oraz o Puchar Ligi Francuskiej będzie widniało logo polskiej firmy

informatycznej Comarch. Brand pojawi się na oficjalnych koszulkach meczowych i treningowych piłkarzy.  Umowa obowiązywać będzie przez cały sezon piłkarski 2012/2013 od

sierpnia 2012 do końca maja 2013 roku.

Dodatkowo, umowa zapewnia firmie Comarch, jako jednemu z głównych Partnerów Klubu, istotną widoczność marki podczas spotkań piłkarskich w formie ruchomych i stałych

banerów reklamowych dookoła boiska oraz stałej reklamy wymalowanej na murawie tuż przy bramkach na stadionie AS Nancy-Lorraine. Współpraca między Comarch a

AS Nancy-Lorraine ma jednak nie tylko charakter sponsoringowy. Polska spółka jest również jednym z partnerów technologicznych francuskiego klubu. Comarch z sukcesem

zakończył wdrożenie jednego ze swoich flagowych produktów dla wsparcia marketingu – Comarch Loyalty Management.

-

Dzięki naszemu rozwiązaniu, klub zainicjuje w tym  sezonie atrakcyjny program lojalnościowy dla swoich kibiców i partnerów. Mechanika tego projektu znacząco wyprzedza

podobne schematy oferowane przez najwiękze kluby piłkarskie na świecie

– mówi Łukasz Słoniewski, dyrektor konsultingu w Comarch SAS.

Dodatkowo na świetnej współpracy

pomiędzy Comarch SA i AS Nancy-Lorraine może skorzystać również krakowski klub Cracovia. Kooperacja pomiędzy klubami ma polegać głównie na wymianie wiedzy i pomysłów,

nie wyklucza ona również wymiany utalentowanych zawodników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą