Jak się dowiedział portal Wirtualnemedia.pl, Comedy Central w serii spotów będzie zachęcać widzów do radosnych obchodów 11 listopada i do spojrzenia z dystansem na patriotyczne postawy. Celem akcji jest podkreślenie, że tak ważne święto powinno być celebrowane w sposób radosny bez względu na światopogląd, sympatie polityczne czy wyznanie.
W ramach akcji stacja przygotowała serię czterech spotów z udziałem gwiazd drugiego sezonu „Drunk History - Pół litra historii” - Laury Breszki i Michała Meyera.
Z naszych informacji wynika że będą one emitowane od 8 do 11 listopada 2018 roku - w każdym dniu pokazywany będzie inny spot. Trzy pierwsze z nich dotyczą obchodów 11 listopada, a czwarty mówi o rocznicy nadania praw wyborczych Polkom.
Spoty prezentowane będą na linearnych kanałach Comedy Central Polska i Comedy Central Family oraz w ich mediach społecznościowych.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/drunk-history-pol-litra-historii-agnieszka-wiedlocha-izabela-kuna-ten-typ-mes,7171209723946625a ##











