comScore: 3-procentowy spadek sprzedaży online

25,5 miliarda dolarów wydali Amerykanie na zakupy w sieci między 1listopada a 23 grudnia 2008 roku.

km
km
Udostępnij artykuł:

To o 3 procent mniej w porównaniu z analogicznym okresem roku2007, kiedy wydatki te sięgnęły 26,3 miliarda dolarów - wynika zdanych firmy badawczej comScore.

To pierwszy spadek sprzedaży od 2001 roku, kiedy firma zaczęłamonitorować amerykański rynek e-commerce. Wpływ na to miał w dużejmierze kryzys finansowy oraz o pięć dni zakupowych mniej międzyŚwiętem Dziękczynienia a Bożym Narodzeniem.

Z kolei między 1 a 24 grudnia najczęściej odwiedzanym serwisemna tym rynku był portal aukcyjny eBay z liczbą 85,4 milionaunikalnych odwiedzających. Następne w kolejności były strony:Amazon (76,2 miliona unikalnych odwiedzających), Wal-Mart (51,5mln), Target Corporation (46,8 mln), Apple (35 mln), Best Buy (25,6mln), Hewlett Packard (19,4 mln), JCPenney (18,9 mln), Sears.com(18,4 mln), Toysrus (18,1 mln), Overstock.com (16 mln), Macy's(15,9 mln), Circuit City (15,5 mln), AmericanGreetings Property(14,7 mln) oraz Dell (14,3 mln).

źródło: comScore

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"