comScore: ponad 29 mld USD na zakupy online w listopadzie i grudniu

29,08 miliarda dolarów wydali Amerykanie na zakupy w sieci między 1 listopada a 31 grudnia 2009 roku.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

To o 4 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku 2008, kiedy wydatki te sięgnęły 27,98 miliarda dolarów - wynika z danych firmy badawczej comScore.

W omawianym okresie dniem, w którym Amerykanie wydali najwięcej pieniędzy na zakupy online, był wtorek 15 grudnia (913 mln USD). Następne pod tym względem były: poniedziałek 30 listopada (tzw. Cyber Monday - 887 mln USD), wtorek 1 grudnia (886 mln USD), środa 16 grudnia (874 mln USD), poniedziałek 14 grudnia (tzw. Green Monday - 854 mln USD), czwartek 10 grudnia (852 mln USD), wtorek 8 grudnia (828 mln USD), czwartek 17 grudnia (809 mln USD), czwartek 3 grudnia (809 mln USD) oraz środa 2 grudnia (797 mln USD).

Z danych comScore wynika również, że najszybciej rozwijającą się kategorią rynku e-commerce za oceanem była biżuteria i zegarki, w przypadku której Amerykanie wydali o 20 proc. więcej pieniędzy niż rok wcześniej. Tymczasem w segmencie urządzeń elektronicznych odnotowano wzrost o 15 proc., biletów o 8 proc., sprzętu komputerowego o 7 proc., a książek i czasopism o 6 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu