W porównaniu z lutym (9,88 miliarda wyszukiwań) oznacza towzrost o 9 procent - informuje serwis Marketing Charts, powołującsię na dane firmy badawczej comScore. Wzrost ten nie dziwi, biorącpod uwagę fakt, że marzec był o dwa dni dłuższy od lutego.
Swój najlepszy w historii wynik zanotowała wyszukiwarka Google,która zwiększyła swoje rynkowe udziały w porównaniu z lutym z 59,2do 59,8 procenta.
Na kolejnych miejscach znalazły się: Yahoo (21,3 procentaudziałów w rynku, spadek o 0,3 procenta wobec lutego), Microsoft(9,4 procenta, spadek o 0,2 procenta), AOL (4,8 procenta, spadek o0,1 procenta) oraz Ask (4,7 procenta, wzrost o 0,1 procenta).
Z kolei pod względem liczby wyszukiwań, wszystkie wspomnianewyszukiwarki zanotowały wzrost. Najwyższy stał się udziałem Ask (o12 procent), a następnie Google (o 10 procent), Yahoo i AOL (po 7procent) oraz Microsoft (o 6 procent).

źródło: Marketing Charts











