Coniveo: To był dobry rok w branży wykładzin podłogowych

W 2014 roku mogliśmy obserwować ożywienie na rynku budowlanym. Powstawały zarówno nowe inwestycje mieszkaniowe, jak i nieruchomości komercyjne. Pozytywne nastroje przełożyły się na branżę materiałów wykończeniowych. Dla firmy Coniveo, oferującej wiele rodzajów wykładzin, rok 2014 upłynął pod znakiem nowych produktów, kontraktów i wydarzeń branżowych.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W 2014 roku firma Coniveo obsłużyła ponad 1,5 tys. klientów, na zlecenie których ułożyła wykładziny w blisko 300 obiektach. Wykładziny dywanowe, elastyczne i w płytkach są chętnie wybieranym materiałem wykończeniowym, a inwestorzy i projektanci wnętrz doceniają walory użytkowe tych materiałów oraz ich wysoką jakość.

„Już w pierwszym kwartale minionego roku można było dostrzec ożywienie na rynku nieruchomości. W tym czasie obserwowaliśmy zwiększone zapotrzebowanie na oferowane przez nas produkty i usługi. W gronie naszych klientów znalazły się zarówno biura dużych, międzynarodowych korporacji, jak i przychodnie, szkoły i przedszkola. W naszych działaniach kierujemy się prostą zasadą – dbamy o jak najwyższą jakość oferowanych przez nas usług i produktów” – mówi Tomasz Urbański, prezes firmy Coniveo.

W 2014 roku firma Coniveo nie tylko powiększyła grono swoich klientów, lecz również rozszerzyła portfolio produktów. Od kilku miesięcy w ofercie firmy dostępne są wykładziny kauczukowe Nora oraz panele winylowe (LVT) Tajima Corso. Wykładziny kauczukowe są bardzo wytrzymałe i dobrze sprawdzą się w obiektach użyteczności publicznej oraz placówkach służby zdrowia. Z kolei panele LVT stanową alternatywę dla podłóg drewnianych, a ich właściwości sprawiają, że dobrze sprawdzą się w obiektach o dużym natężeniu ruchu, takich jak na przykład galerie handlowe.

W ubiegłym roku firma Coniveo, znana na rynku jako dystrybutor wykładzin obiektowych, zdecydowała się również na wprowadzenie nowej linii produktów, adresowanych do użytkowników indywidualnych i małych biur.

„Na zachodniej półkuli płytki dywanowe są coraz częściej stosowanym materiałem wykończenia podłoża w domach. Ta tendencja dociera również do Europy. Wychodząc jej naprzeciw, stworzyliśmy linię produktów adresowanych do klientów indywidualnych i małych biur” - dodaje Tomasz Urbański.  

Kolekcja Home & Small Business obejmuje 12 rodzajów płytek o różnorodnej strukturze. Wśród nich znaleźć można płytki welurowe, pętelkowe i igłowane. Nowe produkty są dostępne na rynku od września 2014 r. 

„Ubiegły rok był dla nas bardzo udany – pozyskaliśmy nowych klientów i rozszerzyliśmy ofertę. W 2015 r. nie zamierzamy spocząć na laurach – przed nami wyzwania biznesowe, targi branżowe oraz ważne wydarzenie – będziemy obchodzili 20. urodziny naszej firmy – podkreśla Tomasz Urbański.

Branża budowlana nieustannie się rozwija, aby śledzić najnowsze trendy i rozwiązania przedstawiciele firmy regularnie odwiedzają targi branżowe i fabryki, wykonujące wykładziny będące w ofercie firmy. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów