ContactPoint dla marki Chevrolet w Polsce

ContactPoint prowadzi infolinię dla marki Chevrolet wchodzącej na rynek polski

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

ContactPoint - outsourcing call center, prowadzi całodobową infolinię produktową o numerze 0 801 800 555, będącą wsparciem kampanii wprowadzającej na rynek polski markę Chevrolet.

Za pośrednictwem infolinii udzielane są odpowiedzi dotyczące: historii marki Chevrolet w Polsce, wachlarza dostępnych modeli samochodów, cen, wyposażenia, gwarancji, przeglądów, warunków ubezpieczeń i Assistance oraz sieci dealerskiej. Każdy użytkownik infolinii może dowiedzieć się, gdzie znajduje się jest najbliższy jego miejsca zamieszkania punkt sprzedaży i serwisu. Ponadto za pośrednictwem infolinii budowana jest baza danych klientów.

„Infolinia, jako część składowa kampanii, a także w dalszych etapach obecności marki Chevrolet na rynku, jest niezbędna, ponieważ umożliwia natychmiastowy bezpośredni kontakt z rynkiem - ważny ze względu na informację zwrotną z rynku. Dzięki infolinii błyskawicznie wiemy, co klientów interesuje, jakich informacji potrzebują, co im się podoba. Budujemy także bazę danych osób zainteresowanych produktem, tworzymy ich profil i mamy możliwość prowadzenia dalszej kampanii bezpośredniej.” - mówi Marek Tomalski z GM DAT Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"