Coraz lepsze prognozy dla rynku reklamy out-of-home

Nadchodzą trudne czasy dla rynku reklamy, ale nie dotyczy to dwóchjego segmentów: internetu i reklamy out-of-home.

km
km
Udostępnij artykuł:

Według firmy ZenithOptimedia Worldwide, wydatki na reklamęout-of-home w USA zwiększą się w bieżącym roku o 11,2 procenta iwyniosą 7,83 miliarda dolarów - informuje serwis Media Life.

Następne lata rysują się tutaj równie optymistycznie. W 2009roku wzrost ma wynieść 11,3 procenta, a w roku 2010 kolejne 11,5procenta, w związku z czym wydatki reklamodawców wyniosąodpowiednio 8,71 i 9,72 miliarda dolarów.

Tymczasem cały amerykański rynek reklamy ma w bieżącym rokuzwiększyć swoją wartość o 3,7 procenta, w 2009 roku o 2,1 procenta,a w roku 2010 o 2,2 procenta.

Z kolei światowy rynek reklamy out-of-home ma wedługZenithOptimedia zanotować w 2008, 2009 i 2010 roku wzrostodpowiednio o 9,4, 8 i 8,3 procenta.

źródło: Media Life

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"