Sieć STYLonline jest przeznaczona dla marketerów, którzy kierują swoje reklamy do użytkowników m.in. urządzających dom, szukających informacji o trendach w modzie, rozwijających swoje pasje, preferujących zdrowy styl życia oraz odkrywających nowe inspiracje kulinarne. Obecnie do oferty należy blisko 40 stron, m.in. m. in. ksiazka-kucharska.pl, nawidelcu.pl , magazyngitarzysta.pl , eis.com.pl , meble.pl , pytanieomieszkanie.pl, zielonyogrodek.pl, all4men.pl , szybka jazda.pl i fightsport.pl. Są one podzielone na kategorie tematyczne Lifestyle, Vital, Hobby, Kulinaria i Design. Łączny zasięg tych witryn to 1,2 mln użytkowników i ponad 13 mln odsłon. Cormedia zapowiada, że w najbliższym czasie włączy do sieci kolejne serwisy, tak że jej zasięg się podwoi.

- To, co ma wyróżniać STYLonline, to przede wszystkim ciekawe kategorie tematyczne oraz ogromne możliwości w obszarze tworzenia niestandardowych projektów reklamowych, bardzo mocno powiązanych z kontentem - opisuje Agnieszka Klepacka dyrektor handlowy Cormedia. - Na potrzeby tego projektu rozbudowaliśmy dział graficzny, który zapewni profesjonalną obsługę działań dedykowanych, ingerujących w treść czy też rozbudowujących zakres funkcjonalności serwisów - dodaje.
- Stawiamy na realizację projektów stanowiących nie tylko określony przekaz reklamowy, ale wyposażonych w określone funkcje praktyczne, merytoryczne czy edukacyjne (wciągające użytkownika w interakcję). Strategia ta świetnie sprawdziła się w naszej pierwszej sieci, czyli w BUDOWNICTWOonline. Chcemy wykorzystać nasze pozytywne doświadczenia i wiedzę z budowania przewagi konkurencyjnej z obszaru tej sieci - przekonuje Agnieszka Klepacka.











