Cristaliczna kampania

MobiJOY! przygotowała rozwiązania mobilne dla nowego konkursu marki Cristal należącej do Scandinavian Tobacco

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Za całość akcji odpowiedzialna jest agencja reklamowa V&P. Akcja rozpoczęła się 1 maja pod hasłem "Atrakcje na okrągło" i potrwa do końca lipca.

W konkursie konsumenckim realizowanym dla marki Cristal do zdobycia jest ponad 20 tys. nagród. Akcja integruje trzy różne kanały komunikacji: esemes, infolinię i tradycyjną pocztę. Każde opakowanie posiada specjalnie zaprojektowaną tear tape (folia na opakowaniu) oraz składaną ulotkę z indywidualnym kodem. Codziennie pierwszych 50 osób, które przyślą 2 kody esemesem na podany numer, otrzymają kubek. Uczestnicy konkursu otrzymają esemes zwrotny z ewentualnym potwierdzeniem wygranej.

Nagroda główna przewidziana jest dla osoby, która poda najciekawszą propozycję dokończenia zdania konkursowego umieszczonego na ulotce. Osobom nie posiadającym telefonów komórkowych zaproponowano alternatywną formę uczestnictwa w postaci infolinii lub wysyłki zgłoszenia pocztą.

- Kampania stanowi przykład wykorzystywania rozwiązań mobilnych zintegrowanych z innymi kanałami komunikacji. Tym samym konsumenci otrzymują do swojej dyspozycji zróżnicowane narzędzia: infolinię, tradycyjną pocztę, esemes, a które z nich wykorzystają, zależy od ich preferencji - powiedział Jarosław Przybyła, dyrektor operacyjny MobiJOY!.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"