Cyfrowy Polsat: 3,239 mln abonentów, 135 tys. pozyskanych w I kw.

Baza abonentów usługi płatnej telewizji (DTH) Cyfrowego Polsatu na koniec I kwartału wyniosła 3,239 mln osób, poinformowali przedstawiciele spółki w poniedziałek. W I kw. spółka pozyskała 135 tys. klientów brutto.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

"Nasza baza abonentów DTH wyniosła 3,239 mln abonentów" - powiedział prezes Dominik Libicki na konferencji prasowej. Dodał, że w I kwartale wskaźnik pozyskań brutto wyniósł 135 tys. Spółka zmieniła zasady prezentacji liczby pozyskanych abonentów, tak że nie obejmują one tzw. churn wewnętrznego (czyli obecnych klientów spółki, którzy rozwiązali i od razu podpisali nowe umowy).

Spółka na koniec I kwartału miała 29 tys. użytkowników telefonii mobilnej (z czego ponad 60% przypada na model post-paid) oraz 5 tys. - dostępu do internetu.

"Z ofertą internetową wystartowaliśmy w lutym, obecnie jej zasięg to 30% naszych abonentów" - poinformował Libicki. Dodał, że w 2012 r. usługą ma być objętych 75% abonentów Cyfrowego Polsatu.

Cyfrowy Polsat oferuje internet dzięki porozumieniu z Aero2, którego infrastrukturę wykorzystuje.

W I kwartale wskaźnik ARPU (miesięczny przychód na jednego abonenta) Cyfrowego Polsatu wyniósł 42,0 zł w przypadku klientów "pakietu familijnego" wobec 40,2 zł przed rokiem. W p[przypadku klientów pakietu Mini/Mini Max ARPU wzrosło do 10,6 zł wobec 8,6 zł rok wcześniej.

Cyfrowy Polsat miał 86,13 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2010 roku wobec 72,65 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 374,00 mln zł wobec 308,29 mln zł rok wcześniej

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii