Nowy program „Sablewskiej sposób na...” na antenie TVN pokazywany jest w niedziele o godz. 17.20, począwszy od 21 lutego br. Średnia widownia trzech dotąd wyemitowanych odcinków wyniosła 893 tys. osób, co przełożyło się na 6,50 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 9,02 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą widownię przyciągnął pierwszy odcinek programu Mai Sablewskiej, który śledziło 969 tys. widzów.

Oglądalność programu odcinek po odcinku
W paśmie nadawania programu „Sablewskiej sposób na...” TVN przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1 z udziałem na poziomie 15,02 proc., nadająca w tym czasie głównie powtórki seriali „Komisarz Alex” i „Strażacy”. Druga jest TVP2 (7,88 proc.; powtórki „Na sygnale”), a trzeci - Polsat (7,76 proc.; filmy fabularne i powtórki programu „Nasz nowy dom”).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN jest trzeci, wygrywając z Dwójką. Pierwsze miejsce należy do TVP1, a drugie do Polsatu.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/you-can-dance-9-stracil-600-tys-widzow-tvn-wiceliderem-rynku ##
Widownia produkcji na tle konkurencji
Cykl „Sablewskiej sposób na…” prowadzi znana z TVN Style Maja Sablewska (od 2013 roku prowadzi ona tam podobny reality-show „Sablewskiej sposób na modę”). W tym reality-show występują kobiety, które walczą z nadwagą. Sablewska pomaga im dobrać odpowiednie stylizacje, a uczestniczki mają szansę schudnąć (więcej na ten temat).












