“Czas honoru” stracił 400 tys. widzów, przegrywa z Polsatem i TVN

Czwarta seria “Czasu honoru” cieszy się o ok. 400 tys. osób mniejszą widownią niż nadawana rok wcześniej trzecia edycja historycznej produkcji. W czasie emisji serialu TVP 2 przegrywa z propozycjami Polsatu i TVN.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność czterech pierwszych odcinków “Czasu honoru 4” wyniosła 1,99 mln widzów przy udziale na poziomie 13,03 proc. w grupie 4+ i 11,49 proc. w 16-49. Widownia czwartej serii jest niższa od oglądalności trzeciej odsłony, która rok temu po czterech epizodach przyciągała przed ekrany średnio 2,38 mln osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 15,29 proc. i 15,18 proc.

Dwójka w paśmie emisji “Czasu honoru” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, zarówno w 4+ jak i w 16-49. Liderem wśród wszystkich widzów jest TVN z udziałem na poziomie 25,72 proc., nadający wówczas “Taniec z gwiazdami”, a przed TVP 2 plasuje się jeszcze Polsat (21,09 proc., “Tylko muzyka”). Z kolei w grupie komercyjnej liderem jest Polsat (27,49 proc.), a drugą pozycję zajmuje TVN (20,84 proc.).

grafika

Czwartą serię historycznej produkcji oglądają najchętniej kobiety, widzowie w wieku od 35. do 39. lat  i po 45. roku życia oraz mieszkańcy wsi i małych miast.

Oglądalność “Czasu honoru” odcinek po odcinku

Widownia konkurencji w czasie emisji serialu

Profil widowni produkcji

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lara Gessler nagrała podcast do kampanii "Kocham żłobek". Ze wsparciem z ministerstwa

Lara Gessler nagrała podcast do kampanii "Kocham żłobek". Ze wsparciem z ministerstwa

Jest wyrok w sprawie Janoszek kontra Stanowski i Kanał Sportowy [TYLKO U NAS]

Jest wyrok w sprawie Janoszek kontra Stanowski i Kanał Sportowy [TYLKO U NAS]

Mazurek i Stanowski kpią z Wysockiej-Schnepf po decyzji sądu

Mazurek i Stanowski kpią z Wysockiej-Schnepf po decyzji sądu

SkyShowtime wprowadzi do oferty kanały internetowe

SkyShowtime wprowadzi do oferty kanały internetowe

Od nadpobudliwego CEO Big Techu do PR-owej wpadki. Jak jeden wywiad zachwiał firmą

Od nadpobudliwego CEO Big Techu do PR-owej wpadki. Jak jeden wywiad zachwiał firmą

Jest decyzja TVP w sprawie udziału Polski w Eurowizji. "Dajemy szansę"

Jest decyzja TVP w sprawie udziału Polski w Eurowizji. "Dajemy szansę"