Czteryczwarte dla Fortuny

Fortuna uśmiechnęła się do Czteryczwarte

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja reklamowa Czteryczwarte zaprojektowała dla Agros Nova Sp. z o.o., właściciela marki Fortuna, opakowania dla gamy produktów z kategorii soków warzywnych.

Agencja opracowała kreację dla dwóch nowych smaków soku pomidorowego: "pomidor tabasco" i "pomidor zioła włoskie". Dla tych produktów opracowano etykiety na butelki szklane 330 ml oraz projekt opakowania kartonowego 1L. Koncepcja kreacyjna opiera się na wizualizacji doznań charakterystycznych dla danego typu produktu.

Pikantność i moc soku "pomidor tabasco" opisują płomienie otaczające papryczkę tabasco, w przypadku  drugiego produktu "pomidor zioła włoskie" występuje nawiązanie do łagodności i aksamitnego smaku ziół włoskich.

W ramach bieżącej współpracy Agencja przygotowała również layout reklamy prasowej nowych smaków soków pomidorowych Fortuny.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji