Czułe historie Gwyneth Paltrow promują biżuterię Tous (wideo)

Marka biżuterii Tous rozpoczęła czwartą odsłonę kampanii reklamowej pod hasłem „Czułe historie”. Za akcję z udziałem aktorki Gwyneth Paltrow odpowiadają firmy SCPF i Universal McCann.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Czułe historie Gwyneth Paltrow promują biżuterię Tous (wideo)

Bohaterką najnowszej, czwartej odsłony kampanii marki Tous jest Gwyneth Paltrow. Aktorka wcieliła się w rolę Alice, która dzień za dniem czuje i przeżywa miłość swojego partnera, mimo dzielącej ich odległości.

W spotach z udziałem aktorki zaprezentowano kolekcję biżuterii na sezon wiosna/lato, która może stanowić atrakcyjny prezent na specjalną okazję.

Za kreację filmów reklamowych odpowiada agencja SCPF, zaś producentem kampanii audiowizualnej jest Víctor Carrey, pracujący dla Tous także w ramach poprzednich odsłon kampanii. Działania komunikacyjne realizowane są w digitalu i potrwają do końca kwietnia. Dom mediowy Universal McCann zaplanował i zakupił media oraz odpowiada za przebieg kampanii.

Kampanie reklamowe pod hasłem „Czułe historie” firma prowadzi od kilku lat. W Polsce w jednej z tych akcji wystąpiła m.in. aktorka Małgorzata Socha.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"