„Zazwyczaj działa to tak: dyrektor artystyczna dostaje informacje, co znajdzie się w numerze, przygotowuje propozycje okładek, a grono redaktorskie, a czasem tylko naczelny, wybiera projekt. Bardzo często dopinamy temat na ostatnią chwilę” - przyznaje na łamach Newsweek.pl redaktor naczelny tygodnika Tomasz Sekielski.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nagroda-newsweeka-im-teresy-toranskiej-kto-wygral,7169676753200769a ##
„Tym razem ma być inaczej. Chcemy wsłuchać się w głos naszych subskrybentek oraz subskrybentów i pozwolić Wam wybrać” - dodaje.

Subskrybenci Newsweek.pl mogą wybrać jedną z trzech dostępnych propozycji. Projekty przygotowała dyrektor artystyczna tytułu Magdalena Mamajek-Mich. Współtworzyli je regularnie współpracujący z „Newsweekiem” Kasia Kozakiewicz, Paweł Kuczyński i Joanna Rusinek.
Okładkę można wybrać do piątku 31 marca. Wydanie pojawi się w sprzedaży w najbliższy poniedziałek 3 kwietnia.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tomasz-lis-newsweek-prokuratura-sledztwo-zarzuty,7169669910980737a ##
„Newsweek Polska” w ub.r. miał średnią sprzedaż wydania na poziomie 62 429 egz. (dane PBC).











