Czytelnicy odwracają się od dzienników regionalnych

We wrześniu br. wszystkie spośród 15 najpopularniejszych gazet regionalnych zanotowało spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Echo Dnia”. Liderem zestawienia pozostał „Dziennik Zachodni”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Pozycję lidera zestawienia zajął „Polska Dziennik Zachodni” (Polskapresse). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu we wrześniu br. wyniosła 53 595 egz., czyli o 17,40 proc. mniej niż rok wcześniej - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce należało do „Gazety Pomorskiej" (Media Regionalne) ze średnią sprzedażą ogółem we wrześniu br. na poziomie 52 429 egz., po spadku o 11,52 proc. Na podium znalazł się jeszcze „Express Ilustrowany" (Polskapresse), którego wynik sprzedażowy spadł o 18,02 proc. do poziomu 37 400 egz.

Z kolei najwięcej stracił, zajmujący dziesiąte miejsce w rankingu dziennik „Echo Dnia” (Media Regionalne). Sprzedaż ogółem tej gazety spadła o 20,11 proc. i wyniosła 23 898 egz.

Zestawienie obejmuje 15 najpopularniejszych dzienników regionalnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela