Na polskim rynku usług Public Relations pojawiła się nowa firma o nazwie Daily Media Service Sp. z o.o. (Firma działa od listopada 2003 roku).
Główną sferą działalności DMS-u jest profesjonalny monitoring mediów oraz doradztwo z zakresu Public Relations.
Daily Media Service Sp z o.o. zajmuje się monitorowaniem: prasy, Internetu, radia, oraz telewizji.
Potencjalni klienci mogą również zamówić: analizy jakościowo-ilościowe, profilowane newslettery, moderowanie Internetu, a także dostęp do wirtualnego archiwum pressBOX™.
Daily Media Service tworzą młodzi ludzie, którzy doświadczenie zdobywali i nadal skutecznie to robią w dziedzinach takich jak: monitoring mediów, Public Relations, badania rynku oraz szeroko rozumiana dyplomacja. Osoby zarzadzające:
Adam Jarczyński - Dyrektor Generalny
Łukasz Zieliński - Dyrektor Finansowy

Zbigniew Pisarski - Dyrektor Zarządzający
Dział handlowy:Karol Suchocki - Senior Product Manager
Aleksander Bojarski - Product Manager











