Danfoss z nową identyfikacją i hasłem „Engineering Tomorrow” (wideo)

Firma Danfoss - produkująca rozwiązania z zakresu chłodnictwa, klimatyzacji, ogrzewnictwa oraz sterowania silnikami i maszyn mobilnych - wprowadza nową odsłonę swojej marki opartą na haśle „Engineering Tomorrow”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Danfoss z nową identyfikacją i hasłem „Engineering Tomorrow” (wideo)

Nowa koncepcja marki Danfoss jest ściśle związana z realizowaną przez koncern od 2010 roku strategią Core & Clear” polegającą na bardziej ukierunkowanych inwestycjach, bardziej innowacyjnych i zróżnicowanych produktach, lepszej obsłudze klientów oraz aktywniejszych działaniach marketingowych w czterech głównych obszarach, na które stawia firma. Są to: infrastruktura, przemysł spożywczy, energia i klimat.

Koncepcja ta została wybrana w wyniku szeroko zakrojonych badań opinii, podczas których zapytano cztery tys. obecnych i potencjalnych klientów z całego świata, z czym kojarzy im się marka Danfoss oraz jakie mieliby oczekiwania wobec niej w przyszłości. Spośród 11 propozycji respondenci wybrali koncepcję „Engineering Tomorrow”, jako najbardziej reprezentatywną dla Danfoss, kojarzącą się z innowacjami i przyszłością.

W ramach zmian opracowano nową identyfikację wizualną marki, opartą na kolorze czerwonym. Przygotowano również klip wyreżyserowany przez Christoffera Boe.

Zintegrowana kampania prezentująca nowy wizerunek Danfoss będzie prowadzona w internecie, prasie, BLT-u i na outdoorze. Główny nacisk zostanie położony na sześć największych rynków: Brazylię, Chiny, Indie, Niemcy, Rosję i Stany Zjednoczone.

W Polsce akcja obejmie działania w prasie branżowej i internecie oraz aktywności bezpośrednio kierowane do klientów, instalatorów, dystrybutorów i projektantów, w tym spotkania, prezentacje i konkursy.

grafika

Globalną strategię i kreację kampanii przygotowała duńska agencję Kunde & Co. Akcja będzie nadzorowana przez niezależnego eksperta w dziedzinie marketingu i brandingu - Rasmusa Bech Hansena, który był też zaangażowany w przygotowanie globalnej strategii i pozycjonowania marki Danfoss.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"