Jako content & engagement director Dariusz Przychoda będziekierował zespołem zajmującym się usługami branded content wtelewizji i internecie. W ramach oferty firma będzie proponowaćautorskie scenariusze i projekty programów telewizyjnych, filmówkinowych i wydarzeń muzycznych promujących określone marki wkonkretnych grupach odbiorców. - Teraz będziemy mogli zaproponowaćklientom zarówno ciekawe pomysły, jak i ekspertyzę praktyka orazbardzo konkurencyjne koszty wynikające z samodzielnej produkcjifilmów - opisuje Urszula Chim, group account director MozaicOMG.
Dariusz Przychoda przez ostatnich sześć lat pracował jakoperformance & entertainment director w MindShare Polska, awcześniej produkował programy dla Telewizji Polskiej i realizowałfilmy współnie Krzysztofem Kieślowskim i Agnieszką Holland.Ostatnio przygotował serie wydawnicze dla AxelSpringer i Gruner+Jaroraz stworzył serial internetowy "Citylajf".












