Hasło Z Decathlon stać cię na więcej ma dwojaki wydźwięk. Z jednej strony podkreśla, że sportowiec może osiągnąć to, o czym marzy, a z drugiej – że stać go na jakościowy sprzęt w rozsądnej cenie. Slogan ten jest osią najnowszego spotu marki Decathlon.
Wideo udowadnia, że sport pozwala nam odkryć na co nas stać – m.in. na odwagę, na bycie fair, ale też na to, by osiągnąć lepsze wyniki. Spot podkreśla także, że Decathlon chce, by pasjonatów sportu stać było na dobry sprzęt i dlatego marka zawsze dba o najlepszy stosunek jakości do ceny.
Spot można oglądać w telewizji i internecie.

– Naszą misją jest, by sport był dostępny zawsze i dla każdego – mówi Piotr Szeleszczuk, dyrektor marketingu w Decathlon Polska.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/decathlon-zacheca-kobiety-do-aktywnosci-fizycznej-laura-bernat-karolina-koszewska-aneta-wira-ostaszyk ##
Róża Kozakowska w kampanii Decathlon Polska
W kampanii bierze udział nowa ambasadorka marki – mistrzyni igrzysk paraolimpijskich w Tokio, Róża Kozakowska.
Dodatkowo, marka ogłosiła właśnie współpracę z dwoma innymi sportowcami – Mistrzynią Europy Juniorów – Laurą Bernat oraz chodziarzem i mistrzem olimpijskim z Tokio – Dawidem Tomalą. W kampanii biorą udział wszyscy ambasadorzy marki, aktywnie się w nią włączając.
Wywiady ze sportowcami można przeczytać w dedykowanym serwisie utworzonym w domenie Noizz (RASP). Serwis promowany jest m.in. za pomocą QR kodu na nośnikach citylight oraz na muralu stworzonym przy ulicy Zamoyskiego 26a w Warszawie.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Przestrzeń. Media planuje i kupuje dom mediowy Mediacom. Działania PR prowadzi agencja Hope.











