Delektynka - nowy klub konsumenta Delecty

Delecta uruchomiła klub konsumenta pod nazwą Delektynka, adresowany do wszystkich aktualnych i potencjalnych klientów.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

- Głównym celem utworzenia klubu jest zwiększenie świadomości marki wśród jej użytkowników; budowa stałych, pozytywnych relacji z konsumentami, opartych na poznaniu ich preferencji smakowych i oczekiwań wobec produktów - wyjaśnia Justyna Poturalska, specjalista ds. komunikacji w dziale marketingu Delecty Rieber Foods Polska. Działalność klubu konsumenckiego postrzegamy również  jako alternatywną formę pozyskania lojalności klientów oraz źródło informacji o naszej grupie docelowej i dynamice jej zmian. – dodaje Poturalska.

    

Strategia funkcjonowania klubu i pierwsze działania zmierzające do jej realizacji zostały podjęte na początku września ubiegłego roku. W wyniku mailingu zaproszeń do wyselekcjonowanej grupy odbiorców, w ciągu czterech pierwszych tygodni, chęć uczestnictwa w klubie potwierdziło aż kilka tysięcy osób. Nadsyłane wraz z ankietami zgłoszenia pozwoliły na precyzyjną charakterystykę członków klubu. W przeważającej większości są to kobiety w wieku 25-55 lat, mieszkanki średnich i dużych miast, posiadające dzieci, zainteresowane kuchnią i domem, ceniące tradycje rodzinne.

Bieżąca komunikacja z klubowiczami odbywa się za pośrednictwem „Magazynu Klubu Konsumenta Delektynka” - gazety klubowej w rodzaju poradnika, opracowywanej na potrzeby klubu i dystrybuowanej w obiegu zamkniętym do zarejestrowanych członków. Pierwszy numer miał charakter świąteczny, bożonarodzeniowy. Tematykę artykułów, rodzaj zamieszczanych w magazynie przepisów, porad i konkursów określają preferencje klubowiczów, aktywnie uczestniczących w powstawaniu magazynu. Obecnie trwają prace nad przygotowaniem kolejnego numeru. Długofalowa strategia funkcjonowania klubu konsumenta została opracowana przez agencję SCH Public Relations we współpracy z działem marketingu Rieber Foods Polska. Stałą obsługę klubu, obejmującą m. in. prowadzenie bieżącej korespondencji oraz koordynację prac wydawniczych nad magazynem, prowadzi SCH Public Relations.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online