DEMO dla Bakomy

Ruszyła telewizyjna kampania serków Bakuś

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"Uwaga dzieci, Bakuś-pakuś leci!" - to slogan telewizyjnej kampanii reklamowej serków dla dzieci Bakuś, do której spot reklamowy przygotowała agencja DEMO Effective Launching. Celem kampanii jest poinformowanie o rozpoczęciu promocji konsumenckiej oraz wzrost sprzedaży serków Bakuś.

Kampania potrwa przez 3 miesiące i obejmie wszystkie najważniejsze stacje telewizyjne (m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN). Media na jej potrzeby zakupił i zaplanował dom mediowy Starcom.

Reklama przypomina, że Bakuś to puszysty i naturalny serek dla dzieci od Bakomy. Pokazuje także kolorowy, bajkowy świat, w którym Bakusiowe zwierzątka przygotowują serek z naturalnych owoców i mleka, świetnie się przy tym bawiąc.

W spocie reklamowym została również zawarta informacja o promocji Bakusia. W jej ramach na rynek trafiła limitowana seria Bakusia - atrakcyjny czteropak Bakuś-pakuś. Do każdego czteropaka dołączona jest jedna z pięciu oryginalnych gier. Ich bohaterami są oczywiście Bakusiowe zwierzątka. Materiał na płyty przygotowała firma PROGRESSIVO.

Według danych MEMRB (styczeń-luty 04) Bakuś to najchętniej kupowany serek dla dzieci. Produkt Bakomy jest dostępny w wielu smakach, m.in. waniliowym, truskawkowym i brzoskwiniowym. Dzięki zawartości wapnia i pełnowartościowego, łatwo strawnego białka stanowi idealne danie lub deser dla dzieci.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach