DEMO dla marki Pandicao

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa napoju czekoladowego Pandicao, którego producentem jest Gellwe Sp. z o.o.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest budowanie świadomości istnienia marki oraz zwiększenie sprzedaży.

Kampania - prowadzona pod hasłem "Rośnij z Pandicao" - jest adresowana do matek oraz dzieci. Skierowany do nich przekaz reklamowy podkreśla racjonalne argumenty przemawiające za zakupem napoju Pandicao, jakimi są zawartość w nim wapnia oraz witamin. Reklama odwołuje się także do emocji - pokazując dziecięce marzenia, by dorosnąć.

Bardzo trudno znaleźć chłopca, który nie lubi bawić się np. w kierowanie samochodu. Marzenia o nieskazitelnie białej ślubnej sukni i księciu z bajki to z kolei ulubione zajęcie praktycznie wszystkich dziewczynek. Reklama Pandicao pokazuje te dziecięce aspiracje, by stać się dorosłym i podpowiada mamom sposób, w jaki mogą pomóc w ich realizacji.

Z filmu reklamowego mamy dowiadują się, że dzięki zawartości wapnia i witamin, Pandicao pomaga ich dzieciom rosnąć i zdrowo się rozwijać. Daje im także siłę i energię do realizowania swoich najskrytszych marzeń. Nie bez znaczenia jest także pyszny smak napoju, który w spocie reklamowym ilustruje uśmiech dzieci pijących Pandicao. Kampania Pandicao obejmie wszystkie najważniejsze stacje telewizyjne (m.in. TVP1, TVP2, TVP3, TV4, TVN) i potrwa do końca roku. Media na jej potrzeby zakupił dom mediowy Starcom.

Strategia i kreacja kampanii to dzieło DEMO Effective Launching.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"