Agencja DEMO Effective Launching wygrała przetarg na przygotowanie kampanii reklamowej dla cukierków musujących Zozole, których producentem jest firma Mieszko SA. Zadaniem DEMO będzie stworzenie bardziej atrakcyjnego i charakterystycznego wizerunku Zozoli, a także ugruntowanie ich pozycji jako lidera w kategorii cukierków musujących dla dzieci.
"O wyborze DEMO zadecydowała najlepsza koncepcja strategiczna oraz kreacja. Jestem przekonana, że wcielenie tych rozwiązań w życie spowoduje jeszcze większą popularność naszych cukierków wśród dzieci i młodzieży szkolnej" - powiedziała Arlena Skaba, Senior Brand Manager w Mieszko SA.
Przyjęte założenia strategiczne dla marki Zozole zakładają konsekwentne komunikowanie atrybutu musowania cukierków i unikatowych doznań smakowych, jakie zapewniają. W planach jest także znaczne rozbudowanie świata Zozola, wirtualnej postaci wykreowanej na potrzeby marki.

"W świecie Zozola każdy może się dobrze bawić. Postać ta uosabia dobrego kumpla, energicznego i przekornego mądrali, żartownisia. Taki wizerunek Zozoli będziemy promować" - zapowiada Arlena Skaba z Mieszko SA.











