Dentsu Aegis Network przejęło agencję Filter

Sieć reklamowa Dentsu Aegis Network (w Polsce należą do niej takie agencje, jak Carat, Amplifi) przejęła agencję Filter z Seattle specjalizującą się w projektowaniu i marketingu cyfrowym.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Dentsu Aegis Network przejęło agencję Filter

W wyniku przejęcia agencja zmienia nazwę na Filter A Merkle Company. Kierować nią będzie dotychczasowy szef Filter, Joe Melanson.

Dotychczasowy prezes  agencji Filter Kristin Knight będzie pełnić funkcję doradcy strategicznego, a dyrektor finansowy Terry Harnich, pozostanie w ramach zespołu zarządzającego.

Dentsu wyjaśnia, że przejęcie agencji Filter ma pomóc rozwinąć usługi agencje Merkle w obszarze wirtualnej rzeczywistości i możliwości projektowania 3D.

Dave Brain, wiceprezes Merkle powiedział: - Jestem szczególnie podekscytowany doświadczonym zespołem kierownictwa agencji Filter i modelem zaangażowania dla klientów, który oparty jest na oddelegowywaniu zespołów do bezpośredniej współpracy u klienta. Ten model dostaw usług zyskuje popularność w wielu branżach i jest szczególnie popularny wśród firm innowacyjnych, takich jak Google, Facebook, T-Mobile, Microsoft i Amazon.

To już piąte przejęcie Merkle w ciągu 12 miesięcy, a zarazem 11. po dołączeniu do Dentsu Aegis Network w 2016 roku.

Firmy nie zdradzają szczegółów i warunków, na jakich dokonano przejęcia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele