Dentsu Aegis Network przeprowadzi kampanię i loterię Arla Apetina

Agencje należące do grupy Dentsu Aegis Network, Carat, dentsu X oraz Isobar Poland są odpowiedzialne za przeprowadzenie loterii  oraz kampanii dla marki serów Arla.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Dentsu Aegis Network przeprowadzi kampanię i loterię Arla Apetina

Kampania i loterią odbędą się pod hasłem „Podkręć smak z Apetiną”. Działania wystartują 2 maja i potrwają do 14 czerwca.

Działania dentsu X prowadzone w ramach loterii obejmują koncepcję, przygotowanie oraz obsługę loterii konsumenckiej, kreację i przygotowanie witryny internetowej z loterią oraz przygotowanie key visuals i materiałów POS. Isobar zajął się web developmentem strony. Carat zajął się opracowaniem strategii kampanii oraz zakupem mediów do akcji.

Arla dołączyła do klientów dentsu X i Isobar w kwietniu br.

Dom mediowy Carat współpracuje z firmą od 2004 roku, odpowiadając za obsługę mediową marek Lurpak, Castello, Arla Protein oraz Apetina. Do tej pory działania realizowane były z wykorzystaniem kanałów: TV (w tym product placement), digital - kampanie display, search, social media, OOH czy content marketing (tworzenie dedykowanych formatów kulinarnych w TV i digital).

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"