dentsu Central Europe z nową chief people officer

Agata Kaczmarska objęła stanowisko chief people officera w strukturach agencji dentsu w regionie Europy Środkowej. Ma to związek z trwającą w firmie integracją klastrów CEE (Europa Środkowa i Wschodnia) i DACH (Austria, Niemcy, Szwajcaria).

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
dentsu Central Europe z nową chief people officer
Agata Kaczmarska

Jej zadaniem będzie budowanie środowiska pracy i kultury opartej na efektywności i ciągłym doskonaleniu, rozwijanie potencjału talentów oraz zwiększanie skuteczności operacyjnej w całym regionie.

Jednocześnie odegra kluczową rolę w procesie transformacji struktur organizacyjnych – z dwóch dotychczasowych klastrów CEE i DACH, w spójną i jednolitą strategię HR.

Będzie także odpowiedzialna za wsparcie realizacji nowej strategii dentsu Media++, wdrażanie i wykorzystanie rozwiązań AI w procesach organizacyjnych oraz promowanie zaangażowania pracowników, rozwój kultury różnorodności i inkluzywności, a jako strategiczny partner dla kadry zarządzającej – dostarczanie analiz i rekomendacji wspierających skuteczne decyzje biznesowe.

– Agata wnosi do naszego zespołu unikalne połączenie strategicznego myślenia, globalnej perspektywy i głębokiego zrozumienia kultury organizacyjnej. Jej przywództwo oparte na wartościach odegra kluczową rolę w dalszym wzmacnianiu naszego potencjału w regionie – komentuje Sławomir Stępniewski, CEO dentsu CE & Poland.

15 lat doświadczenia w HR

Agata Kaczmarska posiada ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi i rozwoju organizacyjnego. Od 2011 roku pełniła funkcję chief people officera dla dentsu Poland & CEE, gdzie odpowiadała za kompleksowe procesy HR, wspierając strategicznie całą organizację, w tym cztery akwizycje i integracje w Polsce.

Na poziomie globalnym uczestniczyła w pracach Global Transformation Team dentsu, odgrywając kluczową rolę w cyfrowej transformacji funkcji HR na rynkach międzynarodowych. Jest również aktywną promotorką różnorodności i inkluzywności (DEI), współpracując z zespołami w Japonii, regionie EMEA i Europie Centralnej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów