- Sztuczna inteligencja to strategiczny obszar, który pozwala nam działać bardziej efektywnie i odpowiadać na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania oparte na AI. Bartosz ma unikalne doświadczenie w ocenie i wdrażaniu narzędzi AI, dzięki czemu tworzy rozwiązania dostosowane do zmieniających się potrzeb rynku. Jego wiedza i praktyczne podejście, w połączeniu z dostępem do innowacyjnych technologii, często jeszcze przed ich rynkowym debiutem, uczyniły go cenionym ekspertem w swojej dziedzinie. Dlatego jestem przekonany, że dołączenie Bartosza do dentsu pozwoli nam wprowadzić ten obszar na nowy poziom – komentuje Marcin Dobrzyniecki, chief delivery officer, dentsu Polska.
Bartosz Malina jest doświadczonym generative AI data scientist i managerem kreatywnym z ponad 15-letnim stażem w branży medialnej oraz kilkuletnim doświadczeniem w obszarze Gen AI. Specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań opartych na Generative AI, zarządzaniem projektami z zakresu Machine Learning, produkcją filmową i zarządzaniem zespołami kreatywnymi, Business Intelligence i zaawansowaną analityką danych.

Aktualnie koncentruje się na rozwoju zastosowań Generative AI w biznesie, jednocześnie wykorzystując wieloletnie doświadczenie w produkcji filmowej i analityce danych.
Bartosz Malina przed dołączeniem do dentsu związany był z Warner Bros. i Discovery Networks. W dentsu Polska będzie raportował bezpośrednio do Marcina Dobrzynieckiego, chief delivery officera i współpracował z ekspertami z całego regionu EMEA, budując standardy i wypracowując najlepsze praktyki w zakresie AI.











