Dentsu tworzy centra badawczo-rozwojowe, także w Warszawie

Grupa reklamowa Dentsu ogłosiła wprowadzenie nowej globalnej strategii - "Innovating to Impact" oraz utworzenie 5 globalnych centrów R&D, w tym jednego w Warszawie. Pozostałe lokalizacje to Londyn, Amsterdam, Bombaj i Bengaluru.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Dentsu tworzy centra badawczo-rozwojowe, także w Warszawie

Stworzone wspólnie przez wiele zespołów dentsu na całym świecie hasło "Innovating to Impact" - ma odzwierciedlać zaangażowanie dentsu w dostarczanie wyników, które nie tylko generują wzrost biznesu, ale także mają pozytywny wpływ na ludzi, społeczeństwo i świat.

- Innowacyjne myślenie powinno towarzyszyć nam przy każdym projekcie i każdym działaniu, nawet tym najbardziej rutynowym. Nie chodzi o tworzenie innowacji dla samej innowacji – każda nasza inicjatywa musi mieć wpływ na produkty i usługi naszych klientów, nie tylko na komunikację. Naszym zadaniem jest przewidywanie oczekiwań, wyzwań i możliwości - komentuje Sławomir Stępniewski, CEO dentsu Polska & CEE.

- Nowa strategia go-to-market odzwierciedla zaangażowanie dentsu w napędzanie wzrostu poprzez innowacje, wykorzystując siłę kreatywności, mediów, danych i technologii. Dla powodzenia tego podejścia, kluczowe jest działanie borderless, które zainicjowałem na polskim rynku kilka lat temu, a idea polega na tym, że w ramach Dentsu Lab Warszawa będziemy wspólnie z regionami DACH i SEMENAT (Europa Południowa, Bliski Wschód, Afryka Północna i Turcja) rozwijać wspólnie programy, produkty i angażować nasze talenty po to, aby rozwiązywać problemy naszych klientów - dodaje Sławomir Stępniewski.

Europa kluczową lokalizacją 

Jednocześnie region CEE został oficjalnie uznany za kluczową lokalizację na globalnej mapie dentsu, obok Londynu, Amsterdamu, Bombaju i Bengaluru. Wraz z tymi miastami, Warszawa została oficjalnie ogłoszona jako jedno z pięciu centrów badawczo-rozwojowych, które nazywają się Dentsu Lab. 

Dentsu Lab oferuje kreatywne usługi badawczo-rozwojowe, które łączą technologie i konteksty, takie jak: wydarzenia, sport, gry, instalacje, handel detaliczny, nowe produkty, AR, VR, MR, wizualizację danych, AI, Mobile, IoT, szybkie prototypowanie i inne.

- Kiedy myślimy o Dentsu Lab, nie chodzi tylko o siłę komunikacji ani o fantastyczne kreatywne narzędzia technologiczne, to zdecydowanie coś więcej. To absolutnie unikalne miejsce, gdzie media, kreatywność i technologia mogą współpracować, pozwalając nam współtworzyć zupełnie nowe rozwiązania z naszymi klientami. Na ten moment to unikalna oferta wśród konkurencyjnych firm holdingowych – komentuje Krzysztof Mocek, CEO creative practice, dentsu Polska & CEE.

Zespół Dentsu Creative, pod przewodnictwem Riccardo Fregoso, chief creative officera w Dentsu Creative Italy, zarządzał opracowaniem hasła "Innovating to Impact” oraz nowego manifestu marki. Design i wrażenia wizualne nowego brandingu zostały stworzone przez wielokrotnie nagradzany japoński zespół Dentsu Inc., kierowany przez Yoshihiro Yagi, executive creative directora. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W grupie taniej. Tyle Agora chce oszczędzić na podatkach

W grupie taniej. Tyle Agora chce oszczędzić na podatkach

Kaufland w nowej kampanii promuje produkty ze świeżej lady

Kaufland w nowej kampanii promuje produkty ze świeżej lady

Nowy podcast TVP Info: "Powiem to pierwszy raz"

Nowy podcast TVP Info: "Powiem to pierwszy raz"

Netflix wdraża technologię stosowaną przez TVN Warner Bros. Discovery

Netflix wdraża technologię stosowaną przez TVN Warner Bros. Discovery

Sport wśród arcydzieł kultury. Projekt "Nasze Narodowe Dobra"
Materiał reklamowy

Sport wśród arcydzieł kultury. Projekt "Nasze Narodowe Dobra"

Tytus, Romek i A'Tomek powracają. Trzy "Zaginione księgi" będą dostępne od stycznia

Tytus, Romek i A'Tomek powracają. Trzy "Zaginione księgi" będą dostępne od stycznia