Nośniki Digital Signage w salonach Grupy Polsat Plus w całej Polsce

Grupa Polsat Plus zdecydowała się na wdrożenie nośników Digital Signage w salonach w całej Polsce. Całościowy nadzór i wykonanie projektu należą do firmy Solix.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Nośniki Digital Signage w salonach Grupy Polsat Plus w całej Polsce

Realizowane przez Solix wdrożenie nośników Digital Signage podzielono na dwa etapy.

W pierwszym do ponad 650 salonów dostarczono monitory ze standami. Przeprowadzone kompleksowo prace obejmowały zakup, montaż i konfigurację sprzętu. Monitory podzielono ze względu na funkcjonalność – ponad 500 z nich to typ semi-outdoor, o większej jasności, dostosowane do witryn wychodzących na zewnątrz budynków. Pozostałe przystosowane są do wymagań w pasażach handlowych.

– Kluczowy szczególnie w tak rozproszonej sieci jest aspekt techniczno-logistyczny wdrożenia. Po pierwsze odpowiednie dobranie takich parametrów sprzętu i systemu zdalnego zarządzania, które w atrakcyjny wizualnie sposób pokażą to, co w dłuższej perspektywie przełoży się na rentowność biznesu, a następnie zaplanowanie poszczególnych etapów instalacji, umożliwiających realizację prac w oczekiwanych terminach przy zachowaniu wysokiej jakości usług. Po zakończeniu wdrożenia pozostaje bardzo istotne wsparcie posprzedażowe w utrzymaniu stworzonego środowiska - mówi Mateusz Sepioło, wiceprezes firmy Solix. 

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/plus-polsat-logo-nowe-bez-slonca-opinie-przecietne-spojne-nowoczesne ##

W drugim etapie projektu, który nadal trwa, postawiono na pełne wyposażenie salonów w nośniki – ściany i monitory pojedyncze w strefie Plusa i Polsat Box. Kompleksowa konfiguracja urządzeń z systemem Magic Info zapewni wydajne i elastyczne zarządzanie treścią wyświetlaną na nośnikach.

- Drugi etap projektu obejmuje pełne wyposażenie obiektów w trakcie rebrandingu - dodaje Mateusz Sepioło. Dzięki niemu dopełni się w pełni obietnica złożona przez markę konsumentowi – wszystkie salony będą wyglądały dokładnie tak, jak te prezentowane w spotach reklamowych, a naszą rolą jest utrzymanie zainstalowanej infrastruktury dla zminimalizowania ryzyka – podsumowuje Sepioło.

grafika
grafika

Nośniki Digital Signage w ramach rebrandingu Grupy Polsat Plus

Montaż nośników Digital Signage wpisuje się w proces wdrożenia nowego Plus systemu identyfikacji wizualnej Grupy Polsat Plus. Będzie on z jednej strony charakterystyczny dla poszczególnych marek wchodzących w skład Grupy, jak również dla marki korporacyjnej.

– Przeprowadzanie rebrandingu marki wymaga współpracy z różnymi podmiotami. Przy rozległym i skomplikowanym procesie ważne jest, by wsparcie Partnera było całościowe – tylko w taki sposób udaje się spełnić założenia strategiczne – mówi Anna Rurańska, kierownik projektu z Grupy Polsat Plus.  – Komunikacja obrazem jest kluczowa dla osadzenia marki w świadomości odbiorców – zwłaszcza wszędzie tam, gdzie prezentujemy konsumentom coś nowego. Rozwiązania Digital Signage dają w tym aspekcie szerokie pole manewru – odpowiednio zaprojektowane wdrożenia nie dość, że wzmacniają przekaz marki to jeszcze ułatwiają zarządzanie treścią, a co za tym idzie komunikację z odbiorcami w każdym momencie – podsumowuje Anna Rurańska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"