Direct.money.pl łączy Polaków ze światem finansów. Nowocześnie i rzetelnie.

Startuje nowa odsłona serwisu direct.money.pl. Marka, pod którą Grupa Wirtualna Polska prowadzi działalność w obszarze e-commerce’u finansowego, stawia na zasięg, profesjonalizm i nowoczesne narzędzia. Direct.money.pl to m.in. porównywarka ponad 1000 produktów finansowych  oraz ubezpieczeniowych aż 140 instytucji oraz program afiliacyjny, w kramach którego działa 3500 partnerów oraz współpracuje kilkudziesięciu blogerów finansowych. Wprowadzenie nowego serwisu wspiera kampania wizerunkowa pod hasłem „Łączymy Polaków ze światem finansów”. Aktywności te poprzedził rebranding marki.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

EKSPERCI W FINANSACH

Startowi serwisu w nowoczesnym kształcie towarzyszy też zmiana logo direct.money.pl – opatrzono je wiele mówiącym hasłem „eksperci w finansach”. Pozycjonuje ono finansowy e-commerce spod szyldu Grupy Wirtualna Polska jako specjalistę w doradzaniu Polakom w wyborze produktów finansowych w internecie i poza nim. Twórcy serwisu chcą, by direct.money.pl był platformą pierwszego wyboru, jeśli chodzi o porównywanie i zakup produktów finansowych i ubezpieczeniowych dostępnych na rynku.

- Direct.money.pl to serwis 2.0 odpowiadający potrzebom i wysokim wymaganiom współczesnych konsumentów zainteresowanych produktami finansowymi. Zapewnia nie tylko nieograniczony do nich dostęp, 24/7, z komputerów stacjonarnych, laptopów, urządzeń mobilnych, ale też profesjonalną obsługę Call-Center i szybki kontakt SMS. W ofercie serwisu jest w tej chwili ponad 1000 pozycji: kredytów, szybkich pożyczek, lokat, kart i kont, ubezpieczeń, produktów oszczędnościowych oraz inwestycyjnych, a także energetycznych i komunikacyjnych ze 140 instytucji – mówi Konrad Pluciński, Manager ds. Komunikacji i Rozwoju Produktów Finansowych.

Serwis pozwala nie tylko wybrać i zamówić produkt online lub offline, ale jednocześnie edukuje użytkowników. Nowa odsłona direct.money.pl stawia na wysokiej jakości, specjalistyczny kontent.          

- Skupiamy się na wiarygodnym doradztwie, za którym stoi zespół fachowców z wieloletnim stażem w branży finansowej. Dzielimy się z użytkownikami ekspercką wiedzą w poradnikach, rankingach produktów, artykułach poruszających tematy finansów i oszczędzania. Zawiłe i często skomplikowane kwestie staramy się przedstawiać w sposób zrozumiały i jasny dla każdego – podkreśla Konrad Pluciński.

LOGO I KAMPANIA

Logo direct.money.pl nawiązuje do money.pl. Lifting logo sprzężono ze zmianą strony głównej serwisu.

- Użytkownik ma przed sobą przejrzystą, w pełni responsywną stronę, z intuicyjną belką nawigacyjną. W nowatorski i praktyczny sposób podeszliśmy do tematu porównywania produktów finansowych, oddając użytkownikom przyjazne narzędzia do takich zestawień – mówi Edyta Kulej-Dziergowska, Specjalista ds. performance i e-mail marketingu. – W tej dziedzinie oferujemy w pełni autorskie rozwiązania technologiczne. Nasze narzędzia pozwalają użytkownikowi np. określić jego profil kredytowy i oszacować zdolność do zaciągnięcia finansowych zobowiązań. Do tego rekomendujemy „uszytą” pod konkretnego klienta ofertę z najlepszymi produktami i analizą słabych oraz mocnych stron ofert bankowych. Klient otrzymuje od nas szczegółowy opis oferty wraz z rekomendacją. Zupełnie jak u tradycyjnego doradcy, tylko że szybciej i wygodniej.

Projekt wspiera kampania wizerunkowa pod hasłem „Łączymy Polaków ze światem finansów”. Podkreśla najważniejsze cechy marki: dostępność, kompleksowość, najszerszy zasięg – oparty o kanały własne, money.pl i Wirtualnej Polski, umożliwiające wielostronny dostęp do usług finansowych. Przekaz ma ugruntować w odbiorcach przekonanie, że direct.money.pl to funkcjonalna platforma, która skutecznie, codziennie łączy Polaków ze światem ich finansów.

REKLAMA I SPRZEDAŻ

Zmieniony serwis oferuje nowe możliwości reklamowe, w tym szereg rozwiązań niestandardowych, m.in. kampanie SMS do zweryfikowanych użytkowników portalu, akcje e-mailingowe, prewalidację leadów czy sekcje specjalne w serwisie. Gwarantuje to dotarcie do właściwej grupy odbiorców zainteresowanych konkretnymi produktami finansowymi.

Sieć sprzedaży direct.money.pl wzmocniona jest również poprzez zasięg programu partnerskiego, funkcjonującego w modelu afiliacyjnym. Na platformie działa 3500 partnerów, aktywnie współpracuje z nią też kilkudziesięciu blogerów finansowych.

Money2Money i finansowysupermarket.pl w ramach direct.money.pl

Money2Money – finansowy program partnerski działający od 2004 roku. Skupia 3500 partnerów, oferując produkty z puli ponad 300 reklamodawców. Średnio w ciągu godziny sieć generuje 150 leadów. Od momentu startu Money2Money umożliwił pozyskanie kredytów dla swoich klientów, banków i innych instytucji finansowych na łączną kwotę ponad 2 miliardów złotych. Pośredniczył też w sprzedaży ponad 80 tysięcy rachunków bankowych.

Finansowysupermarket.pl – porównywarka produktów finansowych współpracująca z największymi instytucjami finansowymi w Polsce. W portfolio posiada oferty kredytów, szybkich pożyczek, lokat, kart, kont, ubezpieczeń oraz produktów oszczędnościowych i inwestycyjnych.

Nowoczesny direct.money – http://direct.money.pl/

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"