Discovery Channel miał w zeszłym miesiącu 0,58 proc. udziału, czyli o 4,9 proc. mniej niż rok wcześniej. Drugie miejsce zajął Discovery World z 0,28 proc. udziału (spadek o 3,1 proc.), a trzecia była stacja Animal Planet (0,26 proc. udziału, wzrost o 5,7 proc.).
Największy spadek w zestawieniu dotyczył kanału National Geographic Channel, którego udział spadł o 11,4 proc. do 0,24 proc. Jednocześnie w rankingu znalazł się nie notowany jeszcze rok temu siostrzany kanał Nat Geo Wild z wynikiem na poziomie 0,17 proc.
Natomiast największy wzrost odnotował Travel Channel. Udział tej znajdującej się na przedostatnim miejscu zestawienia stacji wzrósł o połowę do 0,09 proc.
W grupie komercyjnej 16-49 liderem z udziałem wynoszącym 0,86 proc. także była stacja Discovery Channel, a drugie miejsce zajął również Discovery World. Natomiast na pozycji trzeciej uplasował się Discovery Science, a nie Animal Planet.

W tej grupie także największy spadek zanotował National Geographic Channel, a największy wzrost dotyczył kanału Travel Channel.
Wszystkie dane pochodzą z Nielsen Audience Measurement i zostały nam udostępniane dzięki uprzejmości firmy At Media.











