Choć serwis streamingowy Disney+ do Polski i krajów naszego regionu Europy wejdzie dopiero latem przyszłego roku, najwyraźniej już teraz gigant mediowy pracuje nad rozwojem oferty lokalnej.
Rekrutacje Disneya nad Wisłą
Jak wynika z ogłoszeń zamieszczonych w sekcji rekrutacyjnej koncernu Disney, Disney Media & Entertainment Distribution szuka osób, które pokierują działem zarządzania produkcją lokalnych treści oraz działem direct-to-consumer. Oba stanowiska są do obsadzenia w Warszawie, obowiązki jednak obejmują nie tylko Polskę, ale także cały region Europy Środkowo-Wschodniej. Aplikować można do 30 września.
Dyrektor działu zarządzania produkcją lokalną ma odpowiadać m.in. za development programów rozrywkowych, dokumentalnych i dziecięcych na potrzeby Disney+ i za budowanie relacji z społecznością twórców (pisarze, reżyserzy, aktorzy, producenci, itp.) oraz firmami produkcyjnymi.

Z kolei osoba kierująca działem direct-to-consumer będzie odpowiedzialna za wyniki komercyjne Disney+ na rynku CEE, "z bezpośrednim naciskiem na uruchomienie i szybki wzrost Disney+" - podkreślono w ogłoszeniu. Ponadto odpowiadać ma za pozyskiwanie, zaangażowanie i utrzymanie abonentów oraz rozwój przychodów z D+ w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/disney-tresci-europejskie-kiedy-start-w-polsce ##
Otwarte rekrutacje na tak wysokie stanowiska może zwiastować, że Disney przymierza się do produkcji polskich treści oryginalnych na Disney+.











