Disney+ ze zniżkami i loteriami. Wśród nagród rejs i półroczny catering

Subskrybenci Disney+ ze Stanów Zjednoczonych, od 2 czerwca mogą skorzystać z nowego programu lojalnościowego. W zamian za opłacanie abonamentu możliwy będzie udział w losowaniach z atrakcyjnymi nagrodami i skorzystanie ze zniżek na produkty i usługi partnerów firmy.

Adrian Gąbka
Adrian Gąbka
Udostępnij artykuł:
Disney+ ze zniżkami i loteriami. Wśród nagród rejs i półroczny catering
Statek z floty Disneya (disneycruise.disney.go.com)

Klienci Disney+ z USA mogą starać się o zaproszenie na pokaz przedpremierowy filmu „Zakręcony piątek 2”, który wejdzie do kin 8 sierpnia. Przewidziano też loterie. Można w niej wygrać 4-dniowy rejs na Disney Destiny, najnowszym statku we flocie Disney Cruise Line.  Zwycięzcy wybiorą się na niego w listopadzie.

Jak informuje broadbandtvnews.com, inne losowanie ma dotyczyć półrocznej bezpłatnej subskrypcji na usługę cateringową DoorDash. Przewidziano też 20 proc. zniżki w sklepie adidas.com, 15 proc. rabatów w funko.com i loungefly.com. Podobne rabaty mają dotyczyć produktów marek Microsoft czy LG.

Ponadto w okresie letnim subskrybenci mogą uzyskać zniżkę na noclegi w hotelach Disney Resorts Collection, znajdujących się niedaleko parków rozrywki Disneyland. Opłata za wynajęcie pokoju ma zaczynać się od 99 dol. w przypadku noclegu na dwie lub więcej nocy.  Abonenci mogą też liczyć na darmowe żetony w internetowych grach Monopoly Go i Star Wars TIE.

Disney+ chce poprawić wizerunek po podwyżce?

Podobny program lojalnościowy Disney+ zaproponował już na w 2023 roku w okresie świątecznym. Specjalne oferty zbiegają się z podwyżką opłat subskrypcyjnych sprzed paru miesięcy. Jesienią w USA plan z reklamami zdrożał z 7,99 dol. do 9,99 dol., natomiast plan bez reklam z 13,99 dol. do 15,99 dol.

– Nasi fani są jednymi z największych pasjonatów na świecie, a dodatki to nasz sposób na podziękowanie im za subskrypcję Disney+ – powiedziała Samantha Rosenberg, wiceprezes wykonawcza ds. marketingu Disney+. – Niezależnie od tego, czy chodzi o pożądane emocje, które może zaoferować tylko Disney, czy o codzienne oszczędności oraz specjalne zniżki od najlepszych marek, budujemy dwa bezpłatne programy, które mają na celu uhonorowanie naszych widzów – dodała.

Disney w kwartale obrotowym zakończonym 29 marca 2025 roku wypracował 23,62 mld dolarów przychodów, o 7 proc. więcej niż przed rokiem. Niesportowe platformy streamingowe Disneya, czyli głównie Disney+ i Hulu, wypracowały w zeszłym kwartale 6,12 mld dolarów wpływów, po wzroście r/r o 8 proc.

29 marca br. Disney+ miał globalnie 126 mln subskrybentów, o 1,4 mln więcej niż trzy miesiące wcześniej. W tym okresie w USA i Kanadzie liczba klientów platformy zwiększyła się o 1 mln do 57,8 mln, a na pozostałych rynkach – o 0,4 mln do 68,2 mln. Natomiast Hulu osiągnęło wzrost z 53,6 do 54,7 mln płacących użytkowników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

ZFPR zmienił siedzibę. Już nie mieści się w biurowcu Agory

ZFPR zmienił siedzibę. Już nie mieści się w biurowcu Agory

Znany nadawca zamyka kanał na TikToku po trzech dniach. Oskarżenia o seksizm

Znany nadawca zamyka kanał na TikToku po trzech dniach. Oskarżenia o seksizm

Dezinformacja wokół sabotażu polskich linii kolejowych. Apel z ministerstwa

Dezinformacja wokół sabotażu polskich linii kolejowych. Apel z ministerstwa

Tarczyński w nowej kampanii produktowej Paluszków Exclusive

Tarczyński w nowej kampanii produktowej Paluszków Exclusive

Agnieszka Ferenc-Stępkowska o tym, jak WP for Publishers pomaga wydawcom zarabiać więcej
Materiał reklamowy

Agnieszka Ferenc-Stępkowska o tym, jak WP for Publishers pomaga wydawcom zarabiać więcej

Serwis Super Mamy stawia na wideo

Serwis Super Mamy stawia na wideo