Do 2022 r. rynek mobilnych aplikacji podwoi swoją wartość

Użytkownicy urządzeń mobilnych będą z każdym rokiem przeznaczać coraz więcej pieniędzy na zakup aplikacji - prognozuje firma analityczna App Annie.

km
km
Udostępnij artykuł:

W tym roku konsumenci mają wydać w globalnych sklepach z aplikacjami 106,4 miliarda dolarów, a w roku 2022 ma to być już 156,5 miliarda dolarów.

Za wzrost w dużej mierze odpowiadają Chiny, będące największym na świecie rynkiem mobilnych aplikacji z udziałem na poziomie ok. 40 proc.

grafika

Według App Annie, rosnąć będzie także średni roczny wydatek na mobilne aplikacje w przeliczeniu na jedno urządzenie: z 20,94 dolara w 2017 roku do 25,65 dolara w roku 2022 (+23 proc.).

Z kolei liczba pobieranych aplikacji ma w 2022 roku być o 45 proc. większa niż obecnie i sięgnąć 258,2 miliarda. Pod tym względem liderem wzrostu mają być Indie.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele