PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Polityka” za okładkę Kaczyńskim-Jaruzelskim porównywana do „Uważam Rze” i „W Sieci”
„Newsweek” i „Do Rzeczy” potroiły wyniki, w dół „Wprost” (tygodniki opinii w internecie)
„Polityka” przed „Newsweekiem”, tylko „Tygodnik Powszechny” na plusie (dane za trzy kwartały)
„Do Rzeczy”, „Gazeta Polska” i „Wprost” mocno tracą. „Newsweek” za „Polityką”
Wydawca „Wprost” i „Do Rzeczy” to teraz PMPG Polskie Media
Spór „Do Rzeczy” i „W Sieci”. Ziemkiewicz: michnikowskie metody Mazurka, Zaremby i Skwiecińskiego
Spór „Do Rzeczy” i „W Sieci”. Ziemkiewicz: michnikowskie metody Mazurka, Zaremby i Skwiecińskiego
Spada sprzedaż „Do Rzeczy”, „Gazety Polskiej” i „W Sieci”, „Polityka” przed „Newsweekiem”
Romaszewska i Ołdakowski odchodzą z kapituły nagrody „Do Rzeczy”. "Zaskoczony jestem tą emfazą"
Romaszewska i Ołdakowski odchodzą z kapituły nagrody „Do Rzeczy”. "Zaskoczony jestem tą emfazą"
„Do Rzeczy” ostro w dół w I półroczu. Tylko „Tygodnik Powszechny” na plusie
„Wprost” z ogromnym wzrostem sprzedaży. Wyprzedził „W Sieci” i „Do Rzeczy”
„Do Rzeczy” promuje się jako „najmłodszy tygodnik opinii”
„Do Rzeczy” promuje się jako „najmłodszy tygodnik opinii”
Przez okładkę z Tuskiem Joanna Szczepkowska znika z „Do Rzeczy”
Przez okładkę z Tuskiem Joanna Szczepkowska znika z „Do Rzeczy”
„Wprost” w nakładzie 300 tys. egz. Nagrania zamiast listy najbogatszych Polaków
„Newsweek” wyprzedził „Politykę”. „Do Rzeczy” mocno w dół
Ziemkiewicz wyśmiał okładkę „W Sieci” - wPolityce.pl krytykuje „Do Rzeczy”
Konkurenci „Wprost” i „Do Rzeczy” krytykują rozpowszechnianie poza sprzedażą. „Wciskanie pisma czytelnikom, mydlenie oczu reklamodawcom”
„Wprost” poniżej 50 tys. egz., tracą też „GN”, „Polityka” i „Newsweek”
„Wprost” poniżej 50 tys. egz., tracą też „GN”, „Polityka” i „Newsweek”
„Gość Niedzielny”, „Polityka” i „Newsweek” najchętniej kupowane. „Do Rzeczy” o 41 proc. w dół
Twórca „ASZdziennika” przechodzi z Hotmoney.pl i „Do Rzeczy” do NaTemat.pl
Twórca „ASZdziennika” przechodzi z Hotmoney.pl i „Do Rzeczy” do NaTemat.pl
Sprzedaż tygodników prawicowych spada, bo minął efekt nowości
Sprzedaż tygodników prawicowych spada, bo minął efekt nowości
Platforma Mediowa Point Group w 2013 roku na plusie, mimo spadku przychodów
Platforma Mediowa Point Group w 2013 roku na plusie, mimo spadku przychodów
„Do Rzeczy”, „Gazeta Polska” i „W Sieci” mocno w dół w styczniu
„Do Rzeczy”, „Gazeta Polska” i „W Sieci” mocno w dół w styczniu
Serwisy tygodników opinii: „Newsweek” wyprzedził „Wprost”, mocno w górę „TP” i „GN”
„Do Rzeczy” sprzedaje się gorzej od „W Sieci”, ale zarabia więcej z reklam
„Do Rzeczy” sprzedaje się gorzej od „W Sieci”, ale zarabia więcej z reklam
Tygodniki opinii, czyli jak to jest z tym upadkiem prasy (analiza)
Tygodniki opinii, czyli jak to jest z tym upadkiem prasy (analiza)
Media konserwatywne zachęcają do reklamowania się w nich (wideo)
Media konserwatywne zachęcają do reklamowania się w nich (wideo)
Paweł Lisicki: Rynek mediów zdominowany jest przez linię rządowo-liberalną
„W Sieci” ucieka „Do Rzeczy”. Duże spadki „Gazety Polskiej” i „Wprost”
„W Sieci” ucieka „Do Rzeczy”. Duże spadki „Gazety Polskiej” i „Wprost”
Tygodniki opinii na Święta z wyższymi cenami i dodatkami
„Do Rzeczy” potwierdza „W Sieci”: zdjęcia uśmiechniętych Tuska i Putina wyciekły z CIR
„Do Rzeczy” potwierdza „W Sieci”: zdjęcia uśmiechniętych Tuska i Putina wyciekły z CIR
TVP do Gmyza: przy zniczach w Smoleńsku była ekipa Karnowskiego, a nie Kraśki
TVP do Gmyza: przy zniczach w Smoleńsku była ekipa Karnowskiego, a nie Kraśki
“Tygodnik Do Rzeczy” jako ostatni z czołówki podnosi cenę