- „Dobry Czas” łączy cechy magazynów „Retro” i „Dobry Tydzień”, do którego marki nawiązuje w tytule. Nowe pismo stanowi nowatorską mieszankę informacji ze świata gwiazd, porad, krzyżówek i tekstów wspomnieniowo-nostalgicznych - mówi Wirtualnemedia.pl Maciej Brzozowski, dyrektor PR w Wydawnictwie Bauer. Te ostatnie zajmą ważne miejsce w magazynie - znaleźć w nim będzie można rubryki „Za dawnych lat”, poświęcone ikonom polskiej estrady, gwiazdom telewizji oraz wspomnieniom z czasów PRL.
- Po sukcesach wspomnianego „Retra” i „Dobrego Tygodnia” wprowadzenie na rynek „Dobrego Czasu” to kolejny etap rozwoju segmentu poradniczo-rozrywkowego w ramach Wydawnictwa Bauer. Jest to także uzupełnienie go pod względem częstotliwości, bo „Dobry Czas” to pierwszy dwutygodnik w nim - dodaje Brzozowski. Informuje on, że trwają prace nad kolejnymi tytułami z tego segmentu.

Dwutygodnik „Dobry Czas” przygotowuje ośmioosobowa redakcja. Redaktorem naczelnym pisma jest Tomasz Szymański, który kieruje także tygodnikiem „Życie na Gorąco” oraz miesięcznikiem „Retro”.
Nowy magazyn liczyć będzie 56 stron i ukaże się w cenie 1,49 zł. Nakład pierwszego wydania wyniesie 300 tys. egz.
„Dobry Czas” będzie promowany w telewizji (stacje grup TVP, Polsat, TVN) oraz w magazynach wydawcy. Za kreację odpowiada agencja Digit Art., a za zakup mediów – dom mediowy MEC.

Najpopularniejszym tytułem yellow Wydawnictwa Bauer niezmiennie od lat jest „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w maju br. wyniosła 526 994 egz. Z kolei na ostatnim, szóstym miejscu w segmencie (wśród tygodników) znalazł się wprowadzony przez spółkę na rynek w październiku ub.r. „Dobry Tydzień”, którego średni wynik sprzedażowy to zaledwie 139 777 egz. (więcej na ten temat). Z kolei sprzedaż ogółem majowego wydania miesięcznika „Retro” wyniosła 136 949 egz. (magazyn ten ukazuje się od listopada ub.r.).
Pod koniec lipca br. magazyn yellow "Na Czasie" poświęcony gwiazdom, poradom i wspomnieniom z czasów PRL wydała też spółka Edipresse Polska. Na razie na rynku jest pierwszy numer tego pisma - od jego sprzedaży zależeć będzie czy tytuł na będzie się ukazywać regularnie.











