„#doGreatThings” - polscy twórcy reklamują Microsoft Surface (wideo)

„Tablet, który zastąpi Twój komputer” - pod takim hasłem Microsoft Surface zadebiutował na rynku. Polski oddział Microsoft do kampanii Surface, prowadzonej pod hasłem „#doGreatThings”, zaangażował m.in. Tomasza Janiaka, Dawida Ryskiego, Zofię Strumiłło-Sukiennik, Lilly Hates Roses oraz Macaroni Tomato. Za akcję odpowiadają Dentsu Aegis Network Polska i Wunderman.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„#doGreatThings” - polscy twórcy reklamują Microsoft Surface (wideo)

Jak tłumaczy Microsoft Polska, wybór bohaterów kampanii podyktowany był chęcią zaprezentowania wszechstronności Microsoft Surface, który - dzięki swojej architektonice i multifunkcjonalności - ma sprawdzać się w każdych, nawet najbardziej wymagających profesjach oraz stylach życia. W kampanii pokazano, jak każdy z nich wykorzystuje w swojej pracy Microsoft Surface.

Tomasz Janiak jest wicemistrzem świata Masters oraz mistrzem Europy Masters w kategorii kiterace (najszybsza klasa żeglarska na świecie), Wojciech Szarski z Macaroni Tomato to twórca bloga o klasycznej męskiej elegancji, stylu i krawiectwie miarowym, Zofia Strumiłło-Sukiennik z Beza Projekt to współwłaściciela awandargowej pracowni wzrornictwa, zaś Lily Hates Roses (Katarzyna Golomska i Kamil Durski) to polski duet folkowo-rockowy. Dawid Ryski znany jako Talkseek lub Risky jest ilustratorem, twórcą wielu grafik, okładek albumów oraz plakatów.

Reklamy są skierowane do osób mieszkających w aglomeracjach, aktywnych zawodowo, z wykształceniem wyższym. Są to osoby o szerokich horyzontach, lubiące testować nowości i korzystać z nowych technologii.

Akcja reklamowa obejmuje prasę („Trendy Art of Living”, „Business Traveller Poland”, „Kuk Buk”, „Kaleidoscope”, „Elle”, „Esquire”, „Harpers Bazaar”, „National Geographic”, „Businessman.pl Magazyn”), internet oraz outdoor (prawie 200 reklam, w tym backlighty, siatki wielkoformatowe i plakaty na wiatach przystankowych, w największych miastach).

Adaptacją globalnych reklam na polski rynek zajęła się agencja Wunderman, media zakupił Dentsu Aegis Network Polska, a za działania public relations odpowiada agencja d*fusion communication.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online