Jak tłumaczy Microsoft Polska, wybór bohaterów kampanii podyktowany był chęcią zaprezentowania wszechstronności Microsoft Surface, który - dzięki swojej architektonice i multifunkcjonalności - ma sprawdzać się w każdych, nawet najbardziej wymagających profesjach oraz stylach życia. W kampanii pokazano, jak każdy z nich wykorzystuje w swojej pracy Microsoft Surface.

Tomasz Janiak jest wicemistrzem świata Masters oraz mistrzem Europy Masters w kategorii kiterace (najszybsza klasa żeglarska na świecie), Wojciech Szarski z Macaroni Tomato to twórca bloga o klasycznej męskiej elegancji, stylu i krawiectwie miarowym, Zofia Strumiłło-Sukiennik z Beza Projekt to współwłaściciela awandargowej pracowni wzrornictwa, zaś Lily Hates Roses (Katarzyna Golomska i Kamil Durski) to polski duet folkowo-rockowy. Dawid Ryski znany jako Talkseek lub Risky jest ilustratorem, twórcą wielu grafik, okładek albumów oraz plakatów.
Reklamy są skierowane do osób mieszkających w aglomeracjach, aktywnych zawodowo, z wykształceniem wyższym. Są to osoby o szerokich horyzontach, lubiące testować nowości i korzystać z nowych technologii.

Akcja reklamowa obejmuje prasę („Trendy Art of Living”, „Business Traveller Poland”, „Kuk Buk”, „Kaleidoscope”, „Elle”, „Esquire”, „Harpers Bazaar”, „National Geographic”, „Businessman.pl Magazyn”), internet oraz outdoor (prawie 200 reklam, w tym backlighty, siatki wielkoformatowe i plakaty na wiatach przystankowych, w największych miastach).
Adaptacją globalnych reklam na polski rynek zajęła się agencja Wunderman, media zakupił Dentsu Aegis Network Polska, a za działania public relations odpowiada agencja d*fusion communication.











