Pomysłodawczynią organizacji Domówki w sklepie IKEA była jedna spośród 200 tysięcy fanek marki zarejestrowana na jej profilu na Facebooku. Wzorowała się ona na podobnej akcji, która miała miejsce w Wielkiej Brytanii, gdzie zebrała się grupa ponad 100 tysięcy chętnych do uczestnictwa w imprezie. Ostatecznie wyłonionych zostało 100 osób, które bawiły się w sklepie IKEA w Essex.
W Polsce do uczestnictwa w Domówce zgłosiło się ponad 12 tysięcy zainteresowanych. Na zaproszonych 100 gości czekać będą szwedzkie specjały z menu IKEA, świetna muzyka, zabawy, konkursy z nagrodami i inne atrakcje. Organizatorzy przewidują, że Domówka zakończy się około godziny 1:30 w nocy. IKEA zapewni uczestnikom transport powrotny do centrum Warszawy.
„Bardzo cieszymy się, że nasi fani w Polsce podjęli inicjatywę organizacji imprezy w IKEA. To dla nas najlepszy dowód na to, że postrzegają naszą markę i nasze sklepy jako przyjazne klientom. Mamy nadzieję, że wszyscy będą się świetnie bawić na naszej Domówce na Targówku” – powiedziała Karolina Horoszczak, PR Manager i rzecznik prasowy grupy IKEA w Polsce.

Więcej informacji o Domówce w IKEA: http://apps.facebook.com/ikea-domowka/
________________________________________
Nazwa marki IKEA to akronim – skrót utworzony z pierwszych liter imienia, nazwiska oraz nazw farmy i parafii, skąd pochodzi założyciel firmy (Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd).
IKEA w Polsce posiada obecnie osiem sklepów, które w roku finansowym 2011 odwiedziło ponad 18 milionów osób. Ponadto, poprzez Inter IKEA Centre Group Polska, firma zbudowała i zarządza siedmioma parkami oraz centrami handlowymi. W Jarostach koło Piotrkowa Trybunalskiego zlokalizowane jest Regionalne Centrum Dystrybucyjne, które obsługuje sklepy IKEA w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Bułgarii i na Węgrzech. Biuro Zakupów współpracuje z producentami mebli i artykułów wyposażenia wnętrz w regionie Europy Centralnej, dostarczając meble i artykuły wyposażenia wnętrz do sieci IKEA na całym świecie.











