Jak podają amerykańskie media,Trump i Bloomberg za 60-sekundowe spoty zapłacą nawet po 10 milionów dolarów. Na razie nie wiadomo, z jakim przekazem wystąpią w reklamach.
Bloomberg według danych CNN uzyskanych w ośrodku Kantar/CMAG, tylko na reklamy w amerykańskiej telewizji przeznaczył już 37 milionów dolarów. W latach 2002-2013 był burmistrzem Nowego Jorku. Jest prezesem i większościowym właścicielem największej an świecie agencji prasowej Bloomberg L.P.
Obecnie Michael Bloomberg ubiega się o nominację w wyborach prezydenckich z ramienia Partii Demokratycznej.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/spotify-koniec-reklam-politycznych-od-2020-roku-dlaczego-komentarz ##
Super Bowl 2020 na początku lutego
Finałowy mecz o mistrzostwo futbolu amerykańskiej ligi NFL, czyli Super Bowl, odbędzie się w nocy z 2 na 3 lutego (z niedzieli na poniedziałek) na stadionie Hard Rock Stadium w Miami Gardens. To jedno z największych świąt sportowych w USA, kiedy przed telewizorami zasiada rekordowa liczba widzów. Dlatego najwięksi reklamodawcy co roku niemal obowiązkowo wykupują spot w przerwie reklamowej tego meczu.

W tym roku za 30-sekundowy spot przy Super Bowl marketerzy będą musieli zapłacić od 5,5 do 5,6 mln dolarów (w zależności od tego, czy kupią jedną czy dwie reklamy). Mecz transmitować będzie Fox Sports.











