„Dr House” stracił milion widzów

Po pierwszych sześciu odcinkach siódmy sezon serialu „ Dr House” ogląda w Dwójce o ponad milion widzów mniej niż rok temu śledziło szóstą serię produkcji. TVP 2 zajmuje w paśmie serialu trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

tp
tp
Udostępnij artykuł:

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność „Dr House’a” po pierwszych sześciu odcinkach siódmej serii (emisja w czwartki o 20.40) wyniosła 1,55 mln widzów. Natomiast udział stacji ukształtował się na poziomie 10,09 proc. wśród wszystkich widzów i 14,34 proc. w grupie komercyjnej (16-49).

Dla porównania, w analogicznym okresie ub.r. „Dr House’a” oglądało średnio 2,56 mln widzów, a udział produkcji wynosił odpowiednio 17,20 i 24,16 proc. Serial nadawany był wtedy także o 20.40, chociaż jeden odcinek pokazano o 21.40.

Emitująca serial Dwójka znalazła się w paśmie jego emisji na trzecim miejscu. Pierwsze zajęła bowiem TVP 1 (29,62 proc. udziału) z serialami „Ojciec Mateusz” i „Rezydencja”. Druga była telewizja TVN (18,59 proc. udziału) emitująca w tym czasie „W11 - Wydział Śledczy” i „Kuchenne rewolucje” z Magdą Gessler. Za Dwójką znalazł się tylko Polsat (9,55 proc. udziału), gdzie można wówczas obejrzeć seriale „Ludzie Chudego” i „Hotel 52”.  W grupie 16-49 TVP 2 także zajęła trzecie miejsce.

grafika

Dane telemetryczne pokazują, że „Dr House’a” najchętniej oglądają kobiety, ludzie w wieku 25-54 lata, mieszkańcy średnich i dużych miast, a także posiadacze wykształcenia średniego i wyższego.

Widownia „Dr. House’a” odcinek po odcinku

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Profil widowni produkcji

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online